hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2020-11-19

A járvány mindenkit súlyosan érintett, a COVID által okozott globális krízis feltárta a társadalom repedéseit, a nemek közti egyenlőtlenségeket és a nőkre háruló fokozott terheket.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2020-11-16

Egy közösségben mindenki felvesz valamilyen szerepet, amit elsősorban a személyiségjegyei határoznak meg.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2020-08-24

Nincs olyan vezető, aki ne akadt volna már össze életében legalább egy alulteljesítő munkavállalóval.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2020-08-05

A nemzetközi sztárvendégek mellett számos magyar nagyágyú is csatlakozik az ingyenes jövőfesztiválhoz.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-12-02

A kismamák bevonására, megtartására holisztikus szemléletmódra van szükség, családbarát, mindkét szülőnek kedvező céges HR-politikára és támogató munkahelyi környezetre.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-07-16

Kinek kell ma már fodrász vagy szakács Barbie baba, ha játszhat űrkutatóval és mérnökkel is?! Új utak nyílnak a lányok előtt.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-05-17

Erre enged következtetni egy frissen publikált tanulmány, amelyből kiderül: a házas amerikai férfiak átlagosan magasabb fizetést visznek haza, mint nőtlen társaik.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-05-15

Ideje lenne elfelejteni a 40 órás munkahetet? Most kiderül, mért lenne elég hetente csupán 15 órát dolgoznunk!

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-04-26

2019 januárjában megjelent a YouTube-on egy reklámfilm, ami rövid időn belül óriási médiavisszhangot generált. Maga a spot mindenképpen rendkívüli, ugyanis a műfajtól nem várt módon társadalmi kérdésekkel foglalkozik, sőt, nagyon határozott véleményt is megfogalmaz.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2018-06-20

Nincs olyan vezető, aki ne akadt volna már össze életében legalább egy alulteljesítő munkavállalóval.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”