hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 55
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-12-09

Hogyan használhatjuk ki a karácsonyi vacsorát a munkahelyi elköteleződés és a motiválás növelésére?

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2019-12-03

Számos izgalmas és újszerű employer branding kampány mutatkozott be az idei konferencián. Nem volt hiány szellemes megoldásokból, ötletekből, így van miből töltekezni azoknak, akik még csak terveznek belevágni a munkáltatói márkaépítésbe.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-12-02

Átadták a Kincentric Legjobb Munkahelyek díjait. A Legjobb Munkahelyek Program felmérésének adataiból az is kiderül, hogy mi az, ami elengedhetetlen az erős munkavállalói elkötelezettséghez.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-11-22

A Z generáció értékei nélkül a cégek nem fognak tudni versenyképesek maradni. Hogyan tehetünk az elköteleződésükért?

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-10-17

Bizonyos cégkultúrákban még egészen idegenül hangzik, de már nálunk is van, aki felismerte a kölcsönös bizalmon alapuló működés előnyeit.

#6
Hrpwr
2019-10-04

Év végéig 14 vállalat 12.000 munkavállalójának telefonjára költözik a vállalati kommunikáció, a Blue Colibri Appel. (x)

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-09-12

Mutatunk három tippet, mellyel kihozhatod magadból a legtöbbet!

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2019-09-12

Employer branding a job hopperek nyomában – avagy mit tehetünk munkáltatóként?

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Váltás
2019-08-29

Rengeteg energia elmegy a bevonzásra, és a megtartásra, de mi a helyzet a távozó kollégákkal?

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2019-08-05

Egy ausztrál vállalat 12 hetet biztosít a munkavállalóinak, hogy tudjanak egy kicsit élni is, a munka mellett.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.