hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 50
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-10

Csokorba gyűjtöttünk néhány kreatív toborzási megoldást, amelyekben az a közös, hogy egy nehéz munkaerőpiaci helyzetben kínáltak kiutat.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-05

Hogyan válhat egy szabadságtervezés egyszerűbbé és áttekinthetőbbé?
Videónkból kiderül!
(X)

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-06-29

A számítógépedet sem árt karbantartanod, de a szaktudásodat még inkább!

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-27

A magyar autóipari beszállítók erős évre számítanak, csak az egyre nagyobb kihívást jelentő munkaerőhiány szabhat határt a növekedésnek.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-22

Az első félév végéhez közeledve a tapasztalatok szerint főleg a kisebb cégek elmaradnak a szabadságok időarányos kiadásával.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-21

Hol és hogyan érhető el a potenciális munkaerő? A toborzási szakértő válaszol. 

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-13

A gyártóiparból a fiatal betanított munkások hiányoznak, de a kkv-k a tapasztalt szakemberekre is hiába vadásznak  – derül ki két friss kutatásból.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-13

Elképesztő számokkal állt elő a KSH azzal kapcsolatban, hogy mennyi ember hiányzik a magyar munkaerőpiacról.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2018-06-12

Miért vándorolnak el az emberek a cégtől, és mit tehetünk ez ellen? Egyáltalán: kinek kell tennie érte?

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-06-08

Toborzás és employer branding újragondolva.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.