hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 21
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-03-12

Bemutatjuk a HRKOMM EQ-különdíjasát!

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2019-02-07

Automatizáltabb rendszerek, mobilabb munkavállalók, mesterséges intelligencia alapú eszközök – csak néhány a 2019-es munkaerőpiaci trendek közül. 

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2019-01-09

Miért veszélyes ez az állapot, és mihez kezdjen vele a HR és a vezető?

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-12-26

Milyennek látják az elmúlt és a jövő évet a HR-esek?

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2018-12-06

A kékgallérosok csaknem fele a munkáltatói ígéretek be nem tartása, a sorozatos csalódások miatt mond fel.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-11-26

„Bezzeg a mai fiatalok”? Így kerüljük el a generációs kliséket a munkahelyen!

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-11-14

Nincs megállás: már 3 éve folyamatosan csökken a dolgozói elkötelezettség egy friss kutatás eredményei alapján. Annál érdemesebb odafigyelnünk a jó példákra!

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-11-13

…De ez nem jelenti azt, hogy az egyik kevésbé fontos lenne a másiknál. A jó munkaköri leírás ugyanannyira fontos a toborzáshoz, mint az álláshirdetés. Hogyan írjuk meg jól?

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2018-10-16

Milyen tudásra, ismeretekre és kompetenciákra lesz szükség a munkaerőpiacon 10–20 év múlva? És mivel is foglalkozik pontosan egy munkáltatói márkaépítési specialista?

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-09-17

Önmenedzselésben kiválóak, de a szakmai alázatot másképp értelmezik a pályakezdők, mint a vállalatok.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.