hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 39
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2018-07-17

Sokat halljuk a machine learninget, de végre egy cikk, amiben konkrét példákat is olvashatunk arra, hogy mire használhatja ezt a hr. 

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-16

A munkáltatói márkaépítés volt az EFOTT igazi slágere, legalábbis a kitelepülő cégek szempontjából. Helyszíni tudósítás, rengeteg képpel!

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2018-07-11

Az emberek kilencvenhárom százaléka elfogadná a robotoktól kapott utasításokat a munkahelyén – derül ki az Oracle és a Future Workplace kutatásából.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-05

A Budapest Airporttól is tanult a világ számos repülőtere.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-29

A Magyar Telekom humán erőforrás vezérigazgató-helyettese beszélt a HR területét érintő új kihívásokról és saját megoldásaikról.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-06-29

A számítógépedet sem árt karbantartanod, de a szaktudásodat még inkább!

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-27

A magyar autóipari beszállítók erős évre számítanak, csak az egyre nagyobb kihívást jelentő munkaerőhiány szabhat határt a növekedésnek.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-21

Találós kérdés: mi a közös a Pokémon Góban és a toborzásban?

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-15

A mesterséges intelligencia nem feltétlenül veszi el az emberekről a fókuszt, sőt még segíthet is abban, hogy emberibbé váljon a toborzás-kiválasztás folyamata.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-13

Ma már közhely, hogy a mesterséges intelligencia miatt munkahelyek szűnnek meg, ám arról már kevesebb szó esik, hogy újak is jönnek létre.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.