hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-16

A munkáltatói márkaépítés és a pályakezdők megszólítása volt az EFOTT igazi slágere, legalábbis a kitelepülő cégek szempontjából. Helyszíni tudósítás, rengeteg képpel!

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2018-06-19

A 20 éves Praktiker az elmúlt másfél évben teljesen új alapokra helyezte a vállalatban a hr-stratégiát, ami látványos eredményeket hozott.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-15

A mesterséges intelligencia nem feltétlenül veszi el az emberekről a fókuszt, sőt még segíthet is abban, hogy emberibbé váljon a toborzás-kiválasztás folyamata.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-06-13

Kreatív munkáltatói márkaépítési megoldással állt elő az OTP Bank az új munkavállalók bevonzására. Nézd meg a több szempontból is tanulságos videót!

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-06-08

Toborzás és employer branding újragondolva.

#6
Hrpwr
2018-06-07

Employer branding best practices a prágai World Employer Branding Day-ről.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Coaching eszköz
2018-05-22

Milyen kompetenciákat érdemes fejleszteni, ha valaki fiatalon kerül vezetői pozícióba?

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-05-16

A diverzitás napjainkban egyre inkább teret nyer a cégek életében. De mit is értünk alatta ‒ és mit kellene értenünk alatta?

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-05-14

A kiválasztási folyamat és az employer branding nem ér véget a szerződéskötésnél!

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-05-11

Ezeket az ötleteket gyűjtöttük be a Google, az Adidas és a Salesforce előadóitól a munkáltatói márkaépítés legjelentősebb globális eseményén járva.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.