hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2018-10-11

Hogyan folytatódik a jelöltélmény a munkába lépés első napjától, és min múlik igazán a megtartás?

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2018-08-31

Az eredmények: megnövekedett láthatóság, megduplázódott résztvevőszám, motivált, lelkes és eredményesebb résztvevők.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2018-07-26

Miért jó, ha adatalapúvá tesszük az emberközpontút?

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-04

Vezetőként erre az öt kérdésre válaszolva járulhatsz hozzá az igazán eredményes employer brandinghez.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-02

Az utóbbi pár évben jellemző tendenciává vált a lemorzsolódás, vagyis az az eset, amikor a kiválasztott jelölt nem megy el a személyes beszélgetésre.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2018-06-27

Milyen az, amikor egy vezető nem vezetéssel irányít, hanem a szolgálatával motivál?

#7
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2018-06-25

Tényleg jobb lehetőséget kapott a munkatársam? Tényleg családi okok állnak a háttérben? Vezetőként mikor kezdjek el gyanakodni, hogy kicsit sokan hagynak el?

#8
Hrpwr
2018-06-07

Employer branding best practices a prágai World Employer Branding Day-ről.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-04-24

Hogyan akadályozzuk meg a lemorzsolódást, milyen szerepet játszanak ebben a mérések és a motiváció? És hogy jön ide a szupervízió? A JobXperience 2018 néhány tanulsága.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-04-12

Kihívások és nehézségek ábrázolásával is meg lehet fogni a munkavállalókat. Sőt, hosszú távon kifizetődik az őszinteség.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés