hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 189
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-13

Employer branding egy fesztiválon? Két sör között egy állásinterjú? Ezt csinálja most meg a Mercedes. 

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-07-12

Szakmai gyakorlattal, duális képzési lehetőséggel és tehetséggondozással képzi a  jövő generációit a SPAR.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-10

Csokorba gyűjtöttünk néhány kreatív toborzási megoldást, amelyekben az a közös, hogy egy nehéz munkaerőpiaci helyzetben kínáltak kiutat.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-09

Több nagyvállalat is olyan friss kezdeményezéseket indított útjára, amelyek tanulságai mások számára is hasznosak lehetnek.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-06

Tanulnának, ha lenne rá lehetőségük – derült ki egy frissen lefolytatott kutatásból.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-07-05

Te is gyakran érzed úgy, hogy munka helyett csak elvesztegeted az idődet? Jó hírrel szolgálhatunk: az időmenedzsment tanulható.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2018-07-02

Ez a személyiségteszt rámutat, hogy vajon a helyeden vagy-e. 

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-02

Az utóbbi pár évben jellemző tendenciává vált a lemorzsolódás, vagyis az az eset, amikor a kiválasztott jelölt nem megy el a személyes beszélgetésre.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Interjú
2018-06-29

Hogyan zajlik a mediátorok munkája, és miben hasonlít a börtönmediáció a vállalati konfliktuskezelésre? Interjúnkból kiderül.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-27

A Goosebumps izgalmas kísérletezés, amiben nincsenek kész tények, nincsenek kompromisszumok, csak a kreativitás és a minőség számít.
(X)

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.