hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Váltás
2018-08-28

Mutatjuk, honnan tudhatod, ha már nagyon rezeg a léc a munkahelyeden.

 

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2018-08-27

A lojális alkalmazott azt mondja, amit hallanunk kell – és ez nem feltétlenül esik egybe azzal, amit hallani akarunk. De mi van, ha a főnök nincs tisztában a lojalitás fogalmával?

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2018-07-02

Az emberek általában nem a munkájuknak intenek búcsút, hanem a rossz vezetőknek.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Interjú
2018-04-25

Férj és feleség. A felsővezetői pozíciójukból egymást támogatva léptek ki, és találtak rá saját magukra. Félelmetes vagy felemelő, ha eltűnnek a megszokott keretek?

 

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2017-09-22

....ekkor szállt el Dave Carroll agya, aki további reklamáció helyett megírta szarkasztikus dalát, és feltolta a Youtube-ra. Neki nemzetközi ismertséget, a légitársaságnak hosszan fájó reputációs veszteséget hozott.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Váltás
2017-09-11

"5 év alatt körülbelül ötvenszer használtunk nem lejárt sajtot" - írta egy dolgozó. Aki azóta már nem dolgozik ott...

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.