hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-06-20

Az, hogy mindketten karrierváltók. Mitől lett ennyire felkapott a karrierváltás, és jellemzően kik, honnan, hová és miért váltanak? Mi kell hozzá, hogy sikeres karrierválást hajtson végre valaki? A fenti kérdéseket járták körül az NNG kerekasztalának résztvevői.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-06-18

Leginkább a Facebookon találhat a munkavállalással és a munkaerőpiaccal kapcsolatos információkat a Z és Y generáció – derül ki többek közt a METU és a SentiOne kutatásából.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-05-02

A HR szakma jövője és a legégetőbb kérdések is terítékre kerültek a METU által szervezett tematikus HR-napon.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Interjú
2019-04-25

Dr. Buda László pszichoterapeutával beszélgettünk válságkezelésről, korszellemről, fél szívekről és kipufogókról.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-07

Segítség, nem akarok felnőni! Avagy minden a kapunyitási pánikról.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-01-15

A fiatalok nagy része nem elégedett az életével, de legalább optimisták a jövőjüket illetően. 

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.