hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-07-19

Az Amerika felfedezésekor eldobott műanyag hulladék nagyjából most bomlana le. Találós kérdés: mikor bomlik le akkor vajon az a 3000 műanyagdoboz, amit egy-egy irodaház naponta "kitermel"?

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-05-07

A munkavállalóknak nagyon fontos a zöld gondolkodás, ám a munkáltatóknak még van hová fejlődnie – derül ki a Profession.hu felméréséből.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2019-04-12

Apró lépésekkel is hatalmas változásokat lehet elérni a világban. Légy tudatos, légy zöld, tegyél a Földért még ma!

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-09-07

A Graphisoft Park ad otthont többek között az SAP-nak, Microsoftnak és az IBS-nek.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-09

Az új generáció megjelenése a munkaerőpiacon az irodaházakkal kapcsolatos igényeket is átalakítja.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2018-07-06

A hazai üzleti döntéshozók fogyasztói preferenciáit és médiahasználati szokásait mérte fel az Ipsos.

 

 

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.