hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 44
#1
Hrpwr
2019-03-18

A munakerőhiánnyal párhuzamosan nő a munkaerő elvárása, és ma már központi kérdés egy kékgalléros munkahelyen a mobiltelefon használata. 

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-03-12

Bemutatjuk a HRKOMM EQ-különdíjasát!

#3
Hrpwr
2019-02-27

Gondot okoz a munkaállomással és céges e-maillel nem rendelkező munkavállalók megszólítása? Nem tudod, mi lehet a megtartásuk kulcsa? Mi eszközt adunk a kezedbe! (x)

#4
2019-02-20
08:50:00

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-19

Egyszerű, de nagyszerű toborzási ötletek a nagyvilágból.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2019-02-18

Íme néhány módszer, melyek alkalmazásával elérhetjük, hogy új munkavállalóink már a legelső naptól kezdve a szervezet részének érezzék magukat.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-14

Sok egyéb eszköz mellett, a fizetéssel is igyekszik bevonzani a munkavállalókat az egyik legismertebb vas- és acélkohászati vállalatcsoport.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2019-02-11

Nem a fizetés a leglényegesebb információ, amire figyelnünk kell, de az is kiemelten fontos.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-05

Az olajvállalat által kihirdetett idei megmérettetésre több mint 1000 csapat nevezett be a világ több mint 70 országából.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2019-01-30

Magyarország legnagyobb fluktuációkutatását folytatta le a HR-Evolution Kft. A főbb eredményekért kattints!

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.