hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 128
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2019-03-19

Többek közt erről is hallhattunk munkaerőtoborzás, megtartás témakörben tartott, kiadói társlapunkkal - az Üzlet és Pszichológia - valamint a Pont Itt portállal közösen szervezett konferenciánkon.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-03-12

Így reagáltak a cégek a cafeteriacsomagot érintő változásokra: egy frissen lezajlott kutatás eredményei.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-03-07

Átfogó hazai és globális körkép a gazdasági kihívásokról.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-03-06

Az ügyféligények növekedése egyre nagyobb elvárásokat támaszt a cégek felé, és üzleti szempontból is kiemelten fontos a kiszolgálás minősége. 

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-03-04

Mit várnak el a hirdetők, és mire kattintanak a jelentkezők?

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-27

A magyarok 70 százaléka el tudja képzelni, hogy ugyanannál a cégnél dolgozzon nyugdíjba vonulásig.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-02-26

Ne jelentkezz olyan állásra, ami biztosan nem lesz jó a számodra. HR-esként pedig ne írj olyan álláshirdetést, amely bekapcsolja a vészcsengőt az álláskeresők fejében!

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-20

15 nap extra szabadság az újdonsült apukáknak, fizetéskiegészítés a szülési szabadságra és különleges program a munkába visszatérőknek.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-14

Sok egyéb eszköz mellett, a fizetéssel is igyekszik bevonzani a munkavállalókat az egyik legismertebb vas- és acélkohászati vállalatcsoport.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2019-02-11

Nem a fizetés a leglényegesebb információ, amire figyelnünk kell, de az is kiemelten fontos.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.