hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 71
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Coaching eszköz
2018-01-19

Célkitűzés: okosan vagy merészen?
A személyes, szakmai vagy sportsikerek egyik kulcsa a megfelelő célkitűzés. Hogyan tudják a céljaink leginkább támogatni a határaink feszegetését?

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-01-19

Inspirációs és rekreációs szoba, hatalmas terek, színek, hinták, külön sarok a kutyáknak, és még folytathatnánk a sort. De inkább kattintson! Megéri.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-01-18

A Telenor Csoport vezérigazgatója, Sigve Brekke kihívást hirdetett a vállalatcsoport 12 tagvállalatának több mint 30 ezer dolgozója körében. 

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Coaching eszköz
2018-01-17

Nincs tökéletes döntés. Nem látjuk a jövőt, ettől olyan nehéz dönteni. Mi segíthet ilyenkor? Például az alábbi kisfilm. 

#5
Hrpwr
2018-01-16

Összeszedtük azt a 6, mikro- és makrogazdasági irányvonalat, ami 2018-ban meghatározó lesz egy hr-szakember számára is.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-01-15

A fiatalok nagy része nem elégedett az életével, de legalább optimisták a jövőjüket illetően. 

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2018-01-12

Az általános iskolai tanulmányaikat most megkezdő gyerekek 65 százaléka felnőtt korában olyan munkakörben dolgozik majd, ami jelenleg nem is létezik. Akkor mit érdemes tanítani nekik? 

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-01-10

A döntéseket nem az teszi nehézzé, hogy nem vagyunk elég okosak meghozni őket. A nehéz döntések más tőről fakadnak. De akkor mégis miről?

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2018-01-10

Ki tudná jobban, hogy mi kell az Y-generációnak, mint egy Y-generációs coach, akinek az ügyfelei is Y-generációsok? Eláruljuk: nem a csocsóasztal!

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2018-01-09

Hogyan alakítják át a munkaerőpiacon bekövetkezett változások a hr-cégek tevékenységét? 

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.