hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 227
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-16

A tanulás ma már felnőttkorban is az életünk elengedhetetlen része. De vajon hányféleképpen lehet a tanulást a toborzás, az onboarding vagy éppen a megtartás céljából felhasználni?

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-13

Employer branding egy fesztiválon? Két sör között egy állásinterjú? Ezt csinálja most meg a Mercedes. 

#3
Üzlet és Pszichológia 2018/3.
Hrpwr >> Hrpwr >> Interjú
2018-07-13

Oszkó Péter nem titkolja, hogy sok belső kudarc után ő maga is negyvenéves korára találta meg azt, ami valóban boldoggá teszi...Interjú.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-07-12

Szakmai gyakorlattal, duális képzési lehetőséggel és tehetséggondozással képzi a  jövő generációit a SPAR.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2018-07-12

„Nem kell sietnie. Van elég ideje.” Mert a túlterheltség még mindig nem egyenlő a hatékonysággal.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2018-07-11

Az emberek kilencvenhárom százaléka elfogadná a robotoktól kapott utasításokat a munkahelyén – derül ki az Oracle és a Future Workplace kutatásából.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-11

A  korábbi, átlagosan hét-nyolc nap helyett nem ritkán tíz-tizennégy munkanapot – azaz két, vagy akár két és fél hét szabadságot – vesznek ki a dolgozók egyhuzamban.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2018-07-10

Újabb válogatás olyan munkakörökből, amelyeket unokáink talán már csak hírből fognak ismerni.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-10

Megfordult a trend, a magyarok több mint fele már úgy érzi, könnyen találna magának új állást.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-10

Csokorba gyűjtöttünk néhány kreatív toborzási megoldást, amelyekben az a közös, hogy egy nehéz munkaerőpiaci helyzetben kínáltak kiutat.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.