hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-03-23

Egy különleges virtuális fizetőeszköz, amely a motivációnövelésen túl még számos előnnyel jár. A Progressive innovációja.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2018-03-22

Hogyan bonyolított le egy sikeres toborzási kampányt a Café PR egy innovatív álláskereső felület segítségével?

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-03-21

4 kihívás, 4 elért cél a Vidanet gamifikációs rendszerével.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2018-03-19

Hogyan rázzuk fel a szervezetet és építsük vissza a dolgozói elégedettséget a jelentős létszámleépítés után?

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-03-14

A Magyarországon foglalkoztatottak több mint 50%-a végez fizikai munkát, ám egyre égetőbb probléma, hogy egyes kiemelt régiók munkaerőhiánnyal küzdenek.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2018-03-13

A tanulás mint motivációs eszköz a kollégák megtartására? A Vidanet példája.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-03-12

Jelentősen megnőtt a jelentkezők száma az ALDI-nál az ALDI4Excellence karrierdélutánnak köszönhetően. Egy sikeres toborzási kampányt mutatunk be.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-03-10

A LinkedIn szerint 3-ból 1 szülő nincs tisztában azzal, pontosan mivel foglalkozik a gyermeke. A Grayling Hungary és a GE Digital Hungary nyertes pályázatát mutatjuk be.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-03-07

Hogyan integrálhatjuk az új munkavállalóinkat játékos formában, időben-térben rugalmasan és egyben hatékonyan? A Magyar Telekom példája.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-03-06

Mit tegyünk akkor, ha vállalatunk nevéről elsőre senkinek sem az innováció ugrik be?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.