hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2019-03-14

Ezért fognak elhagyni a dolgozóid még az idén.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2019-03-08

Mert felszolgálót találni még mindig nehezebb, mint vendéget. Külföldre kacsingat a vendéglátásban dolgozók negyede.

 

 
#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2019-03-01

A mezőgazdaságban régóta bevett szokás, hogy néhány évente pihentetik a termőföldet, hogy az visszanyerje erejét, és újra bevethető legyen. Ahogyan a föld, úgy az emberi szervezet sem zsigerelhető ki teljesen.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-01-21

Hogyan tehetjük a céges képzéseket a „titkos szupererőnkké”?

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2019-01-14

A munkavállalók hűsége ma már nem magától értetődő, aktívan tenni kell érte – többek közt azzal, hogy fejlesztjük a szervezet kommunikációs stílusát. 

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-10-12

Néhány jótanács, amit érdemes szem előtt tartani, ha nem találod az egyensúlyt.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Megtartás
2018-08-15

Ha nálatok még nincs egészségprogram, érdemes belevágni, vagy a meglévőt fejleszteni!

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-23

A cég fizeti a dolgozók nyaralását? Van, ahol ez nem álom, hanem maga a valóság.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-04

A 6 legfontosabb tudnivaló annak, aki programozóként kezdene (új) karriert.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-03-28

Két fontos problémafaktor, amelyekre a munkáltatóknak oda kellene figyelniük az YZ generációs munkavállalókkal kapcsolatban.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.