hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 36
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Interjú
2018-06-29

Hogyan zajlik a mediátorok munkája, és miben hasonlít a börtönmediáció a vállalati konfliktuskezelésre? Interjúnkból kiderül.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-29

A Magyar Telekom humán erőforrás vezérigazgató-helyettese beszélt a HR területét érintő új kihívásokról és saját megoldásaikról.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-27

A Goosebumps izgalmas kísérletezés, amiben nincsenek kész tények, nincsenek kompromisszumok, csak a kreativitás és a minőség számít.
(X)

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-06-22

Korosztálytól független trendekre derült fény egy felmérésből, amelyben irodai dolgozókat kérdeztek meg, milyen munkahelyi környezetben dolgoznának szívesen.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-21

A versenyen Magyarország is képviseltette magát. A Monte-Carlóban tartott fináléba 49 ország győztesei kerültek be.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-06

(Nem csak IT-s) tanácsok digitális transzformációhoz a DXC sajtóreggelijéről.

 

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-06

Hogy néz ki egy rendhagyó karrierrendezvény, ahol tolonganak a résztvevők, és a nap végére számos új állást sikerül betölteni? A Future Jobs egyik szervezőjével beszélgettünk.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-05-16

Ma már a csapból is a generációs különbségek témája folyik. Jó ez nekünk?

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-05-10

A Zukunft Personal Süd konferencián járva úgy éreztük, hogy Németországban már haladó szinten vannak a toborzási és dolgozói wellbeing technikák. Lássuk, mik ezek.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2018-05-08

A hamarosan piacra lépő fiatalok már teljesen másképp gondolkodnak a munkáról, mint az őket megelőző generációk. Lépést tartani kötelező!

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.