hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 36
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-01-18

A Telenor Csoport vezérigazgatója, Sigve Brekke kihívást hirdetett a vállalatcsoport 12 tagvállalatának több mint 30 ezer dolgozója körében. 

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-01-15

A fiatalok nagy része nem elégedett az életével, de legalább optimisták a jövőjüket illetően. 

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-01-11

Az átgondolatlan fejelsztésnél a semmi is jobb. Mire figyeljünk, ha már - nem kevés - pénzt szánunk munkatársaink fejlesztésére?

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Tanácsadás
2017-12-29

Volt már olyan ügyfele, aki versenysportolóból lett vezető? Ön szerint miben nyilvánul meg a vezetésben, ha a vezető komolyan sportol is? Vagy annak hiánya esetleg?

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2017-12-29

Milyen egy valódi kiberkalóz? Profi szakember, a digitális korszak mintapolgára, kreatív és kitartó, a problémákban kihívást lát. Mit tanulhatunk tőle?

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Coaching eszköz
2017-12-22

Akár otthon, akár munkahelyen gyakoriak a pszichológiai játszmák. Kinek és mire jó ez, és főleg, hogy lehet felismerni és kilépni belőlük? 

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2017-12-21

A szülők, az iskola, a cégvezetés, vagy netán a hr feladata a pénzügyi edukáció? 

#8
Üzlet és Pszichológia 2017/6.
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2017-12-18

Két izraeli vállalkozó szerint az emberi szem, fül, agy és szív használata elavult interjútechnika már, és a tesztelés kora is lejárt.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2017-12-15

Az ellenállás természetes emberi reakció. Nem megtörni kell, hanem átvezetni az embereket azon az érzelmi szakaszon, amikor gyászolják a múltbeli működést.

#10
Üzlet és Pszichológia 2017/6.
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2017-12-14

Öt hr-vezetőnek tettük fel ugyanazt az öt kérdést, arra kérve őket, hogy röviden írják meg a válaszaikat. 

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.