hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47
#1
2019-02-20
09:00:00

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-01-16

Szakértőket kérdeztünk, mit javasolnak a jelenlegi kialakult helyzetben, az eddigi tapasztalatok alapján.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-11-22

Közel háromszáz jelentkező, 24 óra, 9 HR-es, 27 ajánlat. Így szerzett gyakornokokat egyetlen éjszaka alatt a Telekom.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-11-20

Közel 20 000 fiatalt kérdezett meg a PwC Magyarország munkavállalási preferenciáikról.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-11-20

A munkáltatói márka nem egy pillanatkép, amit kifelé mutatunk az álláskeresőknek. Látogatói beszámoló a Nagy Employer Branding Napunkról.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-11-16

A nagyvállalatok hátterét ötvözve a startupok forradalmi ötleteivel valami olyan dolog sülhet ki, ami egyből versenyelőnyt jelenthet.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-11-13

…De ez nem jelenti azt, hogy az egyik kevésbé fontos lenne a másiknál. A jó munkaköri leírás ugyanannyira fontos a toborzáshoz, mint az álláshirdetés. Hogyan írjuk meg jól?

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-11-12

Gamifikált employer branding videó? Jól hangzik, de nézzük meg, hogyan is néz ki a gyakorlatban!

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Interjú
2018-11-12

A rövidnadrágot és pólót egy időre öltönyre cserélte, majd visszatért a kockás inghez, és fiatalos lendülettel vetette bele magát a humánerőforrás-menedzsmentbe, hogy átformálja azt. Interjú Barathi Tamással.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2018-10-16

Milyen tudásra, ismeretekre és kompetenciákra lesz szükség a munkaerőpiacon 10–20 év múlva? És mivel is foglalkozik pontosan egy munkáltatói márkaépítési specialista?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.