hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-03-05

A távközlési szolgáltató a női szimbólumra cserélte vállalati jelképét.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-06

Rendhagyó filmvetítésen jártunk, melynek középpontjában a nemek közötti bérszakadék állt.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2019-01-15

Te jó embernek tartod magad? Vigyázz, ez nem biztos, hogy jót jelent! Egy gondolatébresztő TED-előadást ajánlunk.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-12-21

Viszonylag nagyot ront a pontszámainkon, hogy Mária Terézia óta nem állt nő az állam élén.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-12-14

Magyarországon a női és a férfi munkavállalóknak egyaránt 63 százaléka gondolja úgy, hogy a nőknek és a férfiaknak együtt kell tenni azért, hogy ugyanolyan lehetőségekhez jussanak a nők a munkahelyeken. 

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2018-11-14

Egy új tanulmány szerint sokan nem tudják, mennyit keresnek a kollégáik, de ha tudnák, hogy a közvetlen munkatársaik többet keresnek, kevesebbet dolgoznának. 

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-10-16

A kereskedelmi bank célja, hogy 2022-re 20 százalék legyen a nők aránya a felső vezetésében.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-12

Az UniCredit aláírta a pénzügyi szolgáltatások területén a nemek sokszínűségét támogató Women in Finance Chartert.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-28

Irodaház lobby Skanska módra - olyan, mint egy svéd nyári lak.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-06-08

Egy ország, ahol foglalkoznak a nőügyekkel.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.