hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-06-20

Egy alternatív csapatépítési módszer, amely számos előnnyel jár. Miért érdemes a munkahelyen dalra fakadni? Kiderül a cikkből!

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> App ajánló
2018-06-14

Adj a munkavállalóidnak élményt, amit elmesélhetnek...

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-05-14

Az ötletelés hatékonyságát számos módon növelhetjük – például LEGO® SERIOUS PLAY® módszerrel.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-05-07

Mitől lesz jó egy munkahelyi közösség (bárhogy nevezzük is), és mit tegyünk, ha a csapatunkban vagy csoportunkban felüti fejét a konfliktus?

#5
Üzlet és Pszichológia 2018/2.
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-05-02

Szabó Edina NB I-es kézilabdacsapat vezető szerint nehéz a munkából kizárni az női érzelmeket, néha neki is tudatosan kell távol tartania magát ettől a "veszélytől".

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Coaching eszköz
2018-03-20

Számos kutatási eredmény bizonyítja: az adatalapú elemzések határozhatják meg a humánerőforrás-menedzsment jövőjét. De mit is elemezzünk?

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-03-19

Ami offline történik, online is nyomot hagy. De hogyan maximalizáljuk a céges programok online visszhangját?

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2018-03-14

A 21. század munkaerőpiaci környezetének legfőbb jellemzője a változás és a komplexitás. Ki hogyan kezeli az összetett kihívásokat? Teszttel!

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-03-12

Hogyan zajlik a sikeres csapatfejlesztés a Számlázz.hu-nál? Egy tanulságos esettanulmány.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-02-16

Miért érdemes felnőttként leülni legózni? Íme egy innovatív módszer a komplex problémamegoldásban, amely a pszichológiát a szervezetfejlesztéssel és a legóval kapcsolja össze.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.