hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 151
#1
2018-03-06
13:00:00


Gyakorlati útmutató lépésről lépésre egy sikeres toborzási kampányhoz:

Melyik célcsoportot érjük el és hogyan a Facebookon?
Mit jelent és hogyan néz ki a recrutiment branding a gyakorlatban?
Milyen eszközökkel és lépésekkel érünk el még több és releváns jelentkezőt?

Március 6., 13:00

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Tanácsadás
2018-01-19

Volt már olyan, hogy egy általános problémával keresték fel, mégis az derült ki, hogy az illető nem érzi jól magát a pozíciójában és váltás lett a vége? Lát valami trendet a karrier/kiégés irányú problémák felmerülésében? 

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Coaching eszköz
2018-01-19

Célkitűzés: okosan vagy merészen?
A személyes, szakmai vagy sportsikerek egyik kulcsa a megfelelő célkitűzés. Hogyan tudják a céljaink leginkább támogatni a határaink feszegetését?

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-01-18

A Telenor Csoport vezérigazgatója, Sigve Brekke kihívást hirdetett a vállalatcsoport 12 tagvállalatának több mint 30 ezer dolgozója körében. 

#5
Hrpwr
2018-01-16

Összeszedtük azt a 6, mikro- és makrogazdasági irányvonalat, ami 2018-ban meghatározó lesz egy hr-szakember számára is.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-01-15

A fiatalok nagy része nem elégedett az életével, de legalább optimisták a jövőjüket illetően. 

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-01-15

Ahogy az immunrendszer a káros hatásoktól védi a szervezetet, a változással szembeni rezisztencia is véd minket. Ezért nehéz változtatni a dolgainkon.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Tanácsadás
2018-01-12

Mennyire határozza meg a siker utáni vágyat az, hogy az ember milyen anyagi körülmények közé születik? Az motivál-e jobban, ha pénzre vágyik, ami addig elérhetetlen volt? 

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-01-12

Bizony, a Trónok Harca eposzának számos szituációja, vezető típusai, karakterei - kevesebb vérrel és halállal -, de megfeleltethetők a munkahelyek mai világának problémáival. 

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-01-11

Az átgondolatlan fejelsztésnél a semmi is jobb. Mire figyeljünk, ha már - nem kevés - pénzt szánunk munkatársaink fejlesztésére?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.