hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-01-08

A Google topvezetője szerint akkor működik hatékonyan egy csapat, ha pszichológiailag biztonságban érzik magukat. Hogy érjük ezt el vezetőként?

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Heti könyvajánló
2017-12-08

A szexualitás a legfontosabb alapvető motivációnk egyike, velünk született biológiai hajtóerő – miképp is maradhatna ki épp a munkaidőnkből teljesen?

 

 

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2017-11-21

A vezetőkön keresztül rendkívül pontos képet kaphatunk az általuk irányított csoportokról. 

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Heti könyvajánló
2017-11-10

A fejlett nyugati kultúrákra jellemző a negativitás mint mérce. Nem a jóra törekszünk, hanem a rosszat akarjuk megszüntetni. Nem teremteni akarunk, hanem a hiányt kitölteni.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2017-10-25

A sportolók, akárcsak egy kiélezett üzleti szituáció résztvevői, éber, ám beszűkült tudatállapotban dolgoznak, ahol az edző/vezető minden szavának óriási a tétje. Interjú.

#6
Hrpwr
2017-10-19

Ha eddig nem használta ki a web2 kora adta lehetőségeket vezetőként, érdemes utánajárni, mikre érdemes figyelni a platformokon és ezek hogyan segíthetik munkáját.

 

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2017-10-04

A vezetők gyakori panasza általában az, hogy a nap csak 24 órából áll, és ez nem elég a feladatok elvégzésére. Mármint azoknak a feladatoknak az elvégzésére, amelyekről a vezető azt gondolja, hogy neki kell elvégeznie…

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2017-10-03

Ha valakit gyermekkorában sok kudarc és negatív behatás ér, akkor feltehetően félni fog attól, hogy ismét nevetségessé válik.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2017-10-02

Íme 5 tipp a sikerhez!

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2017-10-02

A rendkívüli vezetők mind a legmegfoghatatlanabb kérdésből, a miértből indulnak ki.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.