hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2018-07-18

Minden lány megérdemli, hogy részt vegyen annak a technológiának a kifejlesztésében, ami megváltoztatja a világunkat.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-07-17

Egy jó mentor olyan, mint egy jó szülő: támogat, biztat, ösztönöz és (fel)segít. De lássuk ezt a gyakorlatban!

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-04

Bátor Táboros gyerekekért eveztek a Morgan Stanley kalózai.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2018-04-11

Hatalmas a kereslet a női munkavállalókra a STEM-szakmákban, így érdemes a matematikai kompetenciát fejleszteni.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-03-20

Az elmúlt tíz évben hazánkban is jelentősen megnőtt a megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatottsága. A szakértővel arról beszélgettünk, mit jelent ez hr-es szemszögből.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Interjú
2018-03-07

Kulcsár Károly és Horovitz Tamás egy házibulin ismerkedtek meg, és pár évvel később már egy közös vállalkozás keretében edukálták emberek százait havonta többször is. 

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2018-03-02

Az egészséges önbecsülés a munkánkban is elengedhetetlen. Íme egy technika a fejlesztésére (online teszttel)!

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2018-02-13

Az alacsony önbecsülés a szakmai életünkre is negatív kihatással van. De hogyan változtassunk rajta?

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-02-02

Sokszor álmodozunk olyan célokról, melyek első hallásra szinte kivitelezhetetlennek tűnnek számunkra. Mégis hogyan lehet ezeket realizálni?

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Coaching eszköz
2018-01-19

Célkitűzés: okosan vagy merészen?
A személyes, szakmai vagy sportsikerek egyik kulcsa a megfelelő célkitűzés. Hogyan tudják a céljaink leginkább támogatni a határaink feszegetését?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.