hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2019-02-11

Egy történet, amely elgondolkodtató kérdéseket vet fel a toborzás-kiválasztással, a céges employer brandinggel és a munkavállalói élménnyel kapcsolatban.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Váltás
2019-01-29

Új szakmák, új lehetőségek várnak, de mégis hogyan lehet valóban sikeres a karrierváltás?

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Pszichológia
2019-01-09

Miért veszélyes ez az állapot, és mihez kezdjen vele a HR és a vezető?

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-01-08

Továbbra is „helyzet van”, de csüggedésre azért nincs okunk.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-01-04

Milyen főbb HR-trendek előretörését várhatjuk az új évben? Összeállítottunk egy listát, lehet szemezgetni!

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-12-06

A Microsoft hr-igazgatója egy interjúban többek közt azt is elárulta, miért a férfiak uralják a hazai IT-szektort.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-11-13

…De ez nem jelenti azt, hogy az egyik kevésbé fontos lenne a másiknál. A jó munkaköri leírás ugyanannyira fontos a toborzáshoz, mint az álláshirdetés. Hogyan írjuk meg jól?

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-11-12

Gamifikált employer branding videó? Jól hangzik, de nézzük meg, hogyan is néz ki a gyakorlatban!

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-10-30

Néhány tény a munkakörnyezet-tervezésről.

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-10-29

Pár éve még megkülönböztető elem volt a vállalatoknál, napjainkban azonban lassan elvárássá válik, hogy az egészségfejlesztéssel foglalkozzanak.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.