hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-11-20

A munkáltatói márka nem egy pillanatkép, amit kifelé mutatunk az álláskeresőknek. Látogatói beszámoló a Nagy Employer Branding Napunkról.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-11-13

…De ez nem jelenti azt, hogy az egyik kevésbé fontos lenne a másiknál. A jó munkaköri leírás ugyanannyira fontos a toborzáshoz, mint az álláshirdetés. Hogyan írjuk meg jól?

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2018-11-12

Gamifikált employer branding videó? Jól hangzik, de nézzük meg, hogyan is néz ki a gyakorlatban!

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-11-06

A Dreher Sörgyárak a tavalyi sikeres kezdés után idén ismét megrendezi rendhagyó állásbörzéjét az Anker'tben 2018. november 7-én.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-10-24

A frissen csatlakozott vezető olyan kiemelt témákon dolgozik majd, mint a vállalati hírnév építése, kategóriaépítés, integrált márka-, valamint munkáltatói márkakommunikáció.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2018-10-16

Milyen tudásra, ismeretekre és kompetenciákra lesz szükség a munkaerőpiacon 10–20 év múlva? És mivel is foglalkozik pontosan egy munkáltatói márkaépítési specialista?

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-10-15

Ahogy a munkaerő értéke egyre emelkedik, úgy válik egyre fontosabbá a kérdés, hogyan bánhatunk jól a dolgozóinkkal. A választ máris eláruljuk.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-07-31

Van egy innovatív HR-megoldásod? Egy hónapig még pályázhatsz az idei HRKOMM Awardra.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-06-08

Toborzás és employer branding újragondolva.

#10
Üzlet és Pszichológia 2017/6.
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2017-12-14

Öt hr-vezetőnek tettük fel ugyanazt az öt kérdést, arra kérve őket, hogy röviden írják meg a válaszaikat. 

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.