hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 51
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2019-03-11

Minimalizmus és folyamatos utazás – ilyen a digitális nomádok élete.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-27

A magyarok 70 százaléka el tudja képzelni, hogy ugyanannál a cégnél dolgozzon nyugdíjba vonulásig.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2019-02-18

A 2018-as Távmunka Jelentés szerint a távmunkások kilencven százaléka így szeretne dolgozni a karrierje hátralévő részében is.

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-14

Sok egyéb eszköz mellett, a fizetéssel is igyekszik bevonzani a munkavállalókat az egyik legismertebb vas- és acélkohászati vállalatcsoport.

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-02-14

Eljött az egyetlen nap az évben, amikor a szív győz az ész felett, ennek apropóján a munkahelyi románcok témakörét jártuk körül.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2019-02-08

Ha digitálisan el van maradva a cég, annak negatív hatása van az árbevételre és a vállalatok működési hatékonyságára - állapítja meg az EY.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2019-02-06

Az agilis HR nem házat épít, hanem kertet gondoz.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2019-01-29

Bizonyos szakmákra megugrott a kereslet, de értékesítőkre például már kevésbé lesz szükség a jövőben.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-01-24

A magyar egyetemisták fele saját vállalkozásban képzeli el a jövőjét– derül ki a METU legfrissebb felméréséből. 

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Future
2019-01-14

A jövő munkahelyei biztosan nem lesznek helyhez kötöttek. Azonban mindez megfelelő szervezést igényel.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.