hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-06-18

Leginkább a Facebookon találhat a munkavállalással és a munkaerőpiaccal kapcsolatos információkat a Z és Y generáció – derül ki többek közt a METU és a SentiOne kutatásából.

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-06-06

Az okoseszközök szerves részei lettek az életünknek. Ezeken keresztül kapcsolódunk, informálódunk, és már állást is főként a telefonon keresünk – derül ki a Profession.hu friss felméréséből.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Tanácsadás
2019-05-14

„Automatikusan mindig a legrosszabb eshetőséget képzeljük el, ami csak megtörténhet” – mondja a döntések pszichológiáját kutató Philip Meissner. Majd felteszi a kérdést: miért is kell ennek így történnie?

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2019-04-26

A legprofibb támogatás ellenére is van a vezetőkben feszültség, bizonytalanság, nehezen átvészelt előző éjszaka – és ez így van rendjén. De mire érdemes odafigyelni?

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Tanácsadás
2019-04-24

Hasznos tanácsok a munkaerő-hatékonysági szakértőtől – munkáltatóknak és munkavállalóknak.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-04-16

A többség már akkor is munkát keres, ha nem is akar váltani – derül ki a Workania felméréséből.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-04-08

A diákok közül viszont jóval többen vágnának bele a külföldi álláskeresésbe – derül ki többek közt a K&H ifjúsági indexből.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-03-19

Már az egyetem alatt is dolgozni szeretnének a Z generációs fiatalok.

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Fejlődés
2019-02-26

Ne jelentkezz olyan állásra, ami biztosan nem lesz jó a számodra. HR-esként pedig ne írj olyan álláshirdetést, amely bekapcsolja a vészcsengőt az álláskeresők fejében!

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2019-01-15

A decembertől februárig tartó időszakban a munkavállalók boldogságérzete csökken, ennek következtében pedig motiváltságuk is hanyatlik. Mit tehetünk ez ellen?

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés