hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-13

Employer branding egy fesztiválon? Két sör között egy állásinterjú? Ezt csinálja most meg a Mercedes. 

#2
Hrpwr >> Hrpwr >> Employer branding
2018-07-02

Az utóbbi pár évben jellemző tendenciává vált a lemorzsolódás, vagyis az az eset, amikor a kiválasztott jelölt nem megy el a személyes beszélgetésre.

#3
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-21

Találós kérdés: mi a közös a Pokémon Góban és a toborzásban?

#4
Hrpwr >> Hrpwr >> Leadership
2018-06-20

A legsikeresebb vállalatvezetők sikerének titka többek közt a profi interjútechnikájukban rejlik. Miket kérdeznek a jelöltektől a Tesla, a Facebook vagy a PayPal vezetői?

#5
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-06-15

A mesterséges intelligencia nem feltétlenül veszi el az emberekről a fókuszt, sőt még segíthet is abban, hogy emberibbé váljon a toborzás-kiválasztás folyamata.

#6
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-05-28

Úgy tűnik, a többség szeretne tisztán látni a fizetések tekintetében.

#7
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-05-15

Találja meg az új munkatársat egy perc alatt, GDPR-kompatibilisan – ebben segít az Allas.hu újonnan élesített szolgáltatása.

#8
Hrpwr >> Hrpwr >> Váltás
2018-05-07

Elégedetten távozó munkatársak, javuló cégimázs... Hogyan is néz ki a gondoskodó elbocsátás a gyakorlatban?

#9
Hrpwr >> Hrpwr >> Aktuális
2018-04-19

Miért vándorolnak ide-oda munkavállalók tömegei? És mi kell ahhoz, hogy maradjanak? 

#10
Hrpwr >> Hrpwr >> Tehetségkutatás
2018-04-18

Az álláspiac és szereplői folyamatosan változnak, valami azonban állandó: az állásportálok továbbra is jelen vannak, csak egészen másképp, mint egy-két évtizede.

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.