hirdetés
hirdetés
hirdetés

A kiválasztás új útjai

Szabadulószobából ki, állásba be!

Magyarországon is egyre nagyobb divatja van a szabadulószobáknak, de már nemcsak a szórakozni vágyók, hanem a munkaadók körében is. A HR-esek és a cégvezetők a kontrollszobában kamerákon keresztül nézhetik az állásinterjúra érkezőket, akikről ezáltal sok olyan dolog is kiderül, ami egy hétköznapi beszélgetés alatt nem biztos.

Napjainkban a szabadulószobák nyújtják a legösszetettebb közösségi kikapcsolódást. A játéknak csapatépítő jellege van, amely során az együttműködésre és a logikára van a legnagyobb szüksége a résztvevőknek. Így könnyen kiderül, ki milyen személyiség – nem véletlen, hogy a HR-esek is elkezdték használni a kiválasztási folyamat során.

Budapest egyik legújabb és legmodernebb szabadulószobájában, a Dohány utcai Neverlandben például rendszeresen fordulnak meg munkaügyesek és felsővezetők, hogy megfigyeljenek egy-egy leendő munkavállalót.

Nem mindegy, hogyan szabadulnak a jövő munkavállalói

A főnök a kontrollszobából kamerán keresztül figyelheti, hogyan dolgozik együtt a csapat. Ezáltal nagyon könnyen kimutathatók az adott emberek rejtett képességei. A vezető típusokat könnyen meg lehet találni, és az is leszűrhető, kinek jó a problémamegoldó készsége. Arra is tökéletes, ha például egy vállalatnak megvan a top tíz jelöltje, és abból három-négyet szeretnének kiválasztani” – mondta el az iroda.hu-nak Zaragoza-Rovira Josep Jordi, a Neverland ötletgazdája és alapítója.

Josep hangsúlyozta: akkor lehet kijutni a szabadulószobákból, ha együtt dolgozik a csapat. Fel kell osztani egymás között a feladatokat, általában valaki irányítja a többieket. Minél jobban van szervezve, annál hamarabb kijutnak. Együttműködésre és észre van szükség, fizikai erőre nem.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

hirdetés