hirdetés
hirdetés
hirdetés

recruiTECH

Melyek a legújabb trendek a recruitment technológia területén?

Toldi Gábort, a SocialTalent partnerét kérdeztük.

Milyen kihívások állnak a toborzási szakemberek előtt 2019-ben?

A fokozatosan kialakult és jól ismert munkaerőpiaci megközelítés helyett most már a jelöltek által vezérelt piac a meghatározó trend. A vállalatok egyértelműen keresik azokat az új megoldásokat, irányokat, amivel hatékonyabban tudják biztosítani munkaerőigényüket. Jól látható a toborzási büdzsék, az ügynökségekre és a bérfejlesztésre költött összegek emelkedése. A folyamat felső határát talán most érjük el, mivel a cégek megelégelték a többletköltségeket. Az új irányok egyértelműek: a belső folyamatok fejlesztése, szoftveres támogatás, a belső toborzási kompetencia fejlesztése, ROI mérése a toborzásra elköltött hirdetési forintok után, továbbá az emberi erőforrást kiváltó megoldások.

A toborzás az emberekről kellene, hogy szóljon. Tényleg ennyire fontos a technológia?

Toldi Gábor

Közelítsük meg a jelölt oldaláról ezt a témát! Mit várnak el a jelöltek? Gyors, egyéni kérdésekre adott, releváns tájékoztatást. Legfeljebb négy hét alatt lefutó kiválasztási folyamatot (fizikai területen kevesebb, mint egy hetet). Mindezt a lehető legkevesebb energiabefektetéssel a jelöltek részéről. A jelöltélmény oly mértékben értékelődött fel, hogy ma már komoly versenyhátrányt jelent, ha egy cégnél ez nem megfelelően működik. Egy IT vagy mérnök szakember nem akar egy 20 perces online jelentkezési folyamatot végigcsinálni. Napjaink jelöltek által vezérelt piacán már a cégeknek kell szolgáltatni. Hamar megítéltetnek azon vállalatok, melyek elmaradott technológiával dolgoznak, és lassan választják ki az új munkatársakat.

Itt jönnek képbe a testre szabott egyedi hirdetési módszerek, a mobilra optimalizált digitális ajánlói rendszerek. Ezért is kiemelten fontos, hogy a toborzási szakemberek fejlesszék magukat. Többek között ezért hoztuk létre a recruiTECH-et is.

Kik lesznek a recruiTECH előadói?

Négy külföldi előadóra és további nyolc magyar szakemberre számíthatnak a résztvevők február 14-én a következő vállalatoktól: LinkedIn, Candidate.ID, Firstbird, XOR, SocialTalent, Cielo, Profession.hu, MP Solution, WHC, Talentuno. (X)

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

hirdetés