hirdetés
hirdetés

Robotizáció: Patrol Bot

Íme az arany középút egy olyan jövőbe, ahol technológia és ember békében megfér egymás mellett

Amikor valahol robotot állít szolgálatba egy üzlet, akkor mindenki logikusan arra gondol, hogy ez az első lépés az emberi személyzet teljes leépítése felé, hiszen ha egy fáradhatatlan gép fizetés nélkül képes szétesésig dolgozni, akkor miért is akarna bárki hús-vér alkalmazottat, aki nem csak hibázik, de cserébe 8 óra meló után illik haza is engedni. Na, ez most nem ilyen történet. 

 

Ez a leginkább a menzás sóskamártás színében pompázó oszlop a Badger Technologies jóvoltából lehet az arany középút egy olyan jövőbe, ahol megfér egymás mellett a technológia és az ember.

Kép:Badger Technologies

Bár a Patrol Bot névre keresztelt robot kifejezetten arra készült, hogy megállás nélkül figyelje ami a boltban, raktárakban történik, és azonnal elhárítsa az esetleges veszélyforrásokat - becsukja az ablakokat, feltörölje, ha a padlóra ömlik valami -  a fejlesztőcsapat  hangsúlyozza, a ketyerével nem kiváltani akarják az emberi munkaerőt, hanem segíteni nekik olyan időszakokban, amikor nincs elég ember. Ez lehet egy éjszakai műszak, ünnepi időszak, amikor vásárlási roham van, vagy csak simán átmeneti emberhiány. A robot önműködő, nem kell irányítani.

Direkt úgy tervezték, hogy senki se kapjon frászt tőle, nincs harsány színe, és a hangja is kellemes. A fejlesztés során megtanították neki felismerni például a piszkos padlófelületet, járólaptól a parkettáig bezárólag, hogy tudja, mikor kell takarítani. A robotok egymástól is tanulnak, jelenleg 500 ilyen kütyü tesztelése történik különböző áruházakban. A robotok rögzítik és küldik egymásnak a mintákat, naponta másfélmillió képet osztanak meg egymással, aminek segítségével egyre pontosabban tudja majd végezni a munkáját. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés