hirdetés
hirdetés
hirdetés

Interaktív toborzási videó

Íme, a tehetségekért folytatott harc legmodernebb fegyvere

Egyre kiélezettebb küzdelem folyik a legígéretesebb tehetségek megszerzéséért, és az arzenál egyik hatékony fegyvere a recruiterek által készített vonzó tartalom és ennek megosztása a jelöltekkel.

A mobil platformok és a közössége média digitális terepe válik napjainkban a toborzás egyik legfontosabb csataterévé, szögezi le Erika Trautman a Recruiteren közölt írásában.

Új csatornák jelennek meg és a „célszemélyek” koncentrálóképességének időtartama egyre zsugorodik, a recruitereknek ezért gyakoribb és személyesebb kommunikációval kell felkelteniük a folyamatosan fejlődő munkaerő figyelmét.

A legígéretebb dolgozók olyan szakmai lehetőségeket keresnek, amelyek iránt lelkesedni tudnak, ez pedig azt jelenti, hogy a recruitereknek minél kretívabb eszközökkel kell felcsigázniuk az érdeklődésüket. A céges szervezet megújulási képessége, a munka és a magánélet egyensúlya, a fejlett céges kultúra mind egyre fontosabb olyan tényezők, amelyek alkalmasak a kiváló jelöltek bevonzására (és megtartására). Mit tegyenek a cégek annak érdekében, hogy mindezen értékekre autentikus módon hívják fel a jelöltek figyelmét? A válasz így hangzik: a toborzás sikere érdekében ki kell használni az interaktivitásban rejlő lehetőségeket.

Az interaktív videó három módon modernizálja a toborzást és legjobb tehetségek bevonzását:

  • Megragadja a jelölt figyelmét
  • A jelöltek különféle csoportjait szólíthatjuk meg
  • Mérhetővé válik a közvetített tartalom hatékonysága

Egy cég például a toborzási folyamat egésze során nem tudta felmérni, lineáris videóinak mekkora a hatékonysága. Az unalmas tartalom megreformálása érdekében a Deloitte megalkotta Will You Fit Into Deloitte(Neked való-e a Deloitte) című, játékszerűen bejárható interaktív toborzási videóját, amely érzékletesen bemutatta a céges kultúrát és a különféle részlegeket. Nem csupán drámai mértékben megnőtt a videó átlagos nézettségi ideje, de az interaktivitásnak köszönhetően a toborzási szakemberek számára az is lehetségessé vált, hogy megállapítsák, a tartalom mely elemei gyakrolták a legnagyobb hatást a felhasználókra. Ha kíváncsi vagy a forradalmi videóra, ide kattints!

A cikk eredeti, teljes verzióját itt olvashatod el!

(forrás: Karrier Plusz)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés