hirdetés
hirdetés
hirdetés

Trojan Cube

Furcsa scifi-zene és futurisztikus fények: egy titokzatos kockában toboroz a Tungsram

Az interaktív kockával igyekszik felkelteni a fiatal tehetségek figyelmét a Tungsram. A válaszadók közül néhányan időpontot kapnak egy állásinterjúra.

A rendszerváltás óta a GE részeként működő Tungsram 2018-ban saját talpra állt és eredeti márkaneve alatt folytatja már ismert termékei gyártását és új, innovatív világítótestek és technológiai megoldások kutatását és fejlesztését. Ehhez a cég fiatal, friss diplomás szakemberek segítségét is szeretné bevonni, ezért toborzó kampányt indított.

Kampánycél

Mivel a Tungsram szlogenje az „Örökségünk az innováció”, olyan toborzási megoldásra volt szükség, ami újszerűbb, meglepőbb és szerethetőbb, mint egy nyomtatott kérdőív. Fontos volt, hogy a célcsoport (a BME hallgatói) meglepő és izgalmas élményként éljék meg a megszólítást.

Kreatív koncepció

A Tungsram a Budapesti Műszaki Egyetem területén elhelyezett egy nagy, interaktív kockát, mindenféle előkommunikáció nélkül. A tárgyból furcsa sci-fi zene szűrődik ki, élein futurisztikus fények futnak végig, az interaktív oldalán pedig egy rugalmas, érintésérzékeny felület egy teszt kitöltésére invitál. A Trojan Cube nevet viselő kockán nincsenek gombok, a válaszokat a felület benyomásával lehet megadni. A toborzókocka öt kérdést tesz fel a kíváncsi hallgatónak, önmagáról és arról, mennyire kreatívan és innovatívan gondolkodik. Nincs jó és rossz válasz, de a teszt végén a Tungsram elképzeléseinek leginkább megfelelő válaszadók időpontot kapnak egy állásinterjúra.

A Tungsram Trojan Cube akciója
A Tungsram Trojan Cube akciója

A cég a kampány koncepciójának kitalálásával és kivitelezésével az ügynökségét, a Laboratory Group-ot bízta meg.

„Olyan megoldást akartunk kitalálni és megvalósítani, ami a toborzó kampányok megszokott folyamatát interaktívra és élvezetesre cseréli. Ami meglepi az egyetemistákat, először kellően titokzatos, végül pedig egy modern felfogású cég képét mutatja nekik. Ehhez egy alternatívan alkotó mérnökpáros adott technikai segítséget. A megálmodott koncepciónkat IR-szenzorokkal, LED szalagokkal, egy nagyteljesítményű projektorral és egy egyedi, rugalmas felületű mobil fémvázzal valósítottuk meg”  - mondta el Haszon Sándor, a Laboratory Group New Business kreatívigazgatója:

Alkotók
Megbízó: Tungsram
Chief Information Officer: Joseph Vajda
HR Director: Bárány Katalin
O&TD Specialist & Junior EHRM: Werger Szandra

Kommunikációs ügynökség: Laboratory Group
New Business kreatívigazgató: Haszon Sándor
Art director: Barna Zoltán
Copywriter: Mészáros P. Dániel
Account executive: Kemenesi Dóra
Account assistant: Nánássy Flóra
Technológiai fejlesztés:
Cseh Dániel
Halák László András
Tóth Márton
Animáció: Samuel Vangerven

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés