hirdetés
hirdetés

Közösségi média a HR szolgálatában

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? Facebook, LinkedIN? És kiről mit árul el az adatlapja? Milyen következtetést vonhatunk le a látottakból: akár jogi, akár pszichológiai mérce mentén? Workshopunkon mindenre választ kap. 
November 21. 09:00



Időpont:
2017. november. 21. 09:00

Közösségi média a HR szolgálatában

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? Facebook, LinkedIN? És kiről mit árul el az adatlapja? Milyen következtetést vonhatunk le a látottakból: akár jogi, akár pszichológiai mérce mentén?

A nap másik felében a Kékgalléros HR kihívások c. wokrshopunkon is részt vehet! Azonos nap, azonos helyszín, két félnapos workshop együtt, kedvezményes áron! A Kékgalléros HR kihívások programjáért kattintson ide!

 

Közösségi média a HR szolgálatában - Program

9:00-9:30 Regisztráció

9:30-9:50 Employer branding a közösségi médiában

Ma már nem lehet elmenni amellett, hogy egy cégnek tudatosan kell brandet építenie a leendő munkavállalói felé. Mivel ők többnyire fiatalok, akik a közösségi médáit fogyasztják, így a márkaépítés színtere is a közösségi média kell, hogy legyen. Hol és hogyan érdemes építkezni?

Petrányi-Széll András, tulajdonos - PS: Provocative

9:55-10:15Mit árul el egy profil a tulajdonosáról? - Elemzés a pszichológus szemével

A legtöbb hr-es szakember első dolga, hogy a finishben lévő jelölteket a Facebookon is lecsekkolja: de vajon milyen következtetéseket érdemes, és milyeneket nem érdemes levonni a látottakból? Mire utalhatnak bizonyos fotók, posztok és hogyan tudhatjuk objektíven dekódolni az információkat?

​Újhelyi Adrienn pszichológus​

10:20-10:40 Álláspályázók a Facebookon - munkajogi szemmel. Mit enged a jog egy hr-esnek, és mit nem?

Tudjuk, hogy a legtöbb hr-es megnézi a potenciális jelölt LinkedIn vagy Facebook profilját, de vajon meddig teheti ezt meg legálisan? És mit kezdhet az ott látott információkkal? Mi a teendő, ha már állományban lévő munkatársak nyilvánulnak meg úgy a közösségi médiában, ami a vállalat számára vállalhatatlan?

dr. Rátkai Ildikó munkajogász

10:45-11:00 Kávészünet

11:05-11:25 A Linkedin praktikus használata a munkatárskeresésben

Milyen pozitív tapasztalatai és tanulságai vannak a Microsoftnak a LinkedIn használatában a toborzásban? Hogyan és kiket érdemes e csatornán keresztül megkeresni? Praktikus tudnivalók.

Szentpétery Boglárka, HR vezető-Microsoft

11:30-11:50 Hogy toborzunk mi? - Kutatás, amiből kiderül, hogy kik, hogyan és hol keresnek állást

Milyen álláshirdetések futnak legjobban a közösségi médiában és mik a leghatásosabb toborzási technikák? Szektorokra bontva azt is megnézzük, hogy a különböző social media felületen mik a bevett szokások, így milyen módszerekkel (hirdetések, posztok, események stb) lehet eredményesen harcba szállni egy-egy szakma legjobbjaiért.

dr. Kékkői Zoltán, Hive Creative

11:55 - 12:15 Chatbot: Mikor igen és mikor nem? Avagy hogyan segítheti a HR munkáját a mesterséges intelligencia?

A munkavállalók visszajelzései alapján számok és grafikonok helyett alapszabályokra és tippekre fókuszálva válaszoljuk meg azt a kérdést, hogy hogyan segítheti egy chat bot a hr munkáját. Akár toborzásban, akár belső kommunikáció terén.

Deliága Ákos,  alapító - Talk-a-bot

 

Résztvevőként lehetősége van a nap másik felében rendezett  Kékgalléros HR kihívások c. workshopon is részt venni, ebben az esetben az alábbi kedvezményben részesülhet:

Közösségi média a HR szolgálatában + Kékgalléros HR kihívások
Egész napos jegy (az ár az ebédet tartalmazza): early bird október 25-ig 29 900 Ft+áfa/fő
Normál jegy október 26-tól: 27 900 Ft+áfa/fő
Csoportos kedvezmény október 26-tól: 29 900 Ft+áfa/fő


Amennyiben egy workhopon szeretne részt venni:

Közösségi média a HR szolgálatában workshop - Félnapos jegy
Early bird október 25-ig 17 900 Ft+áfa/fő
Normál jegy október 26-tól 21 900 Ft+áfa/fő
Csoportos kedvezmény október 26-tól: 17 900 Ft+áfa/fő

Kékgalléros HR kihívások workshop - Félnapos jegy
Early bird október 25-ig 17 900 Ft+áfa/fő
Normál jegy október 26-tól 21 900 Ft+áfa/fő
Csoportos kedvezmény október 26-tól: 17 900 Ft+áfa/fő

 

Kérjük, a jelentkezésnél tüntesse fel, melyik opciót választja!


A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:

Letöltöm a jelentkezési lapot!

Időpont: 2017. november 21.
Helyszín: Premier Kultcafé (1085 Budapest, Üllői út 2-4.)
Kontakt: Szebek Rita szebek.rita@pphmedia.hu 06-1-430-4568

A programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról elektronikus utón számlát küldünk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.

Fájlok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.