hirdetés
hirdetés

Ülj a géphez! – Google AdWords lépésről lépésre

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől.
Nem elég jelen lenni, hatékonyan kell megjelenni!

Időpont:
2018. június. 06. 08:30
Helyszín:
ZSKE - Zsigmond Király Egyetem (1039 Budapest, Kelta u. 2)

Naponta több százezer magyarországi internetező keres a Google-ban különböző termékeket és szolgáltatásokat. Mégsem minden cég tud élni a lehetőséggel, az egyre kiélezettebb hirdetési verseny miatt ugyanis csak a leghatékonyabb Google AdWords kampányok érik el a potenciális vásárlókat. A gyakorlatorientált szemináriumon a mindennapokban használható tippeket adunk a sikeres AdWords kampány felépítéséhez, miközben bemutatjuk a rendszer újdonságait is.

google A Google AdWords működése és előnyei.
google Kinek és mikor érdemes AdWords hirdetést használni?
google Hogyan álljunk neki az AdWords-fiók létrehozásának, mitől lesz hatékony a kampány?
google A kampány felépítésének szempontjai.
google Hogyan állítsunk össze hatékony kulcsszólistát?
google Hirdetési típusok az AdWordsben, tippek a hirdetési üzenetek hatékonyságának növeléséhez.
google Konverziókövetés, mobilra optimalizált hirdetések, remarketing, hatékony landing page.
google Tipikus hibák, amiket sose kövessünk el!

Program:

08:30 - 09:00 Regisztráció
09:00 - 10:30 Google AdWords alapok, első kampány beállítása
10:30 - 10:45 Szünet
10:45 - 12:00 Az AdWords-kampányok finomhangolása és optimalizálása
12:00 - 12:20 Szünet
12:20 - 13:30 Így növeljük a konverziót!
13:30 - 14:00 Gyakorlás

Előadók: Péntek-Orbán Tímea, Szlávecz Boglárka

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:
Letöltöm a jelentkezési lapot!

 

Szakmai partner:
Sakkom Interaktív

Részvételi díj: 24 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 19 900 Ft + áfa / fő

A jelentkezés fizetési kötelezettséget jelent.
Limitált létszám: 24 fő

Helyszín: ZSKE - Zsigmond Király Egyetem (1039 Budapest, Kelta u. 2.)
Időpont: június 6., 08.30 - 14.00

Kontakt: Szebek Rita, szebek.rita@pphmedia.hu, +3614304568

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
A jelentkezéssel (szerződés) Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja.

A jelentkezéshez kattintson a képre
Letöltöm a jelentkezési lapot!

Szebek Rita 
szebek.rita@pphmedia.hu
06-1-430-4568

Fájlok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!