hirdetés
hirdetés

Facebook és Instagram tréning HR-eseknek

Toborzási és employer branding kampányok a Facebookon / Instagramon, lépésről lépésre. Március 13-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon. 

Időpont:
2019. március. 13. 08:30
Helyszín:
Milton Friedman Egyetem (1039 Budapest, Kelta utca 2.)

Gyakorlatorientált workshop, amely használható tudást ad a résztvevőknek a Facebook és Instagram mint HR-es eszköz optimális felhasználásáról.

A nagy érdeklődésre való tekintettel március 13-án ismét megrendezzük a workshopot! 

A képzésre 24 főt tudunk fogadni: foglalja le helyét mielőbb, le ne maradjon róla!

A gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy: hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon, hogy generáljunk nagyobb kattintásszámot, megosztást, hogy szerezzünk több követőt, hogy jusson el az üzenetünk még célzottabban a közönséghez, hogyan olvassunk a statisztikai adatokból, és egyáltalán hogyan használjuk ki még jobban a Facebook és az Instagram adta lehetőségeket a toborzásban.

Számítógépes gyakorlati Facebook / Instagram tréningünkön egy saját készítésű hirdetési kampány elkészítése során megtudhatja:

 Hogyan építsen fel egy hirdetési kampányt a nulladik lépéstől egészen az utómunkákig?
 Hogyan találjuk meg a számunkra legpotenciálisabb jelölteket?
 Mitől igazán eredményes egy hirdetés – mit érdemes hangsúlyozni a szövegben, milyen képet válasszunk?
 További tippek a hatékony hirdetéshez és annak ellenőrzéséhez!

A számítógépek használata miatt a férőhelyek száma limitált!
/Vállalkozási oldal használata ajánlott, de nem feltétel!/

Jelentkezem

Helyszín: Milton Friedman Egyetem (1039 Budapest, Kelta utca 2.) 
Időpont: 2019.03.13. 
Regisztráció: 8.30-9.00
Program: 9.00-12.30
Kapcsolat: Tóth Jázmin, toth.jazmin@pphmedia.hu, +36 1 430 4544

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Tóth Jázmin, toth.jazmin@pphmedia.hu, +36 1 430 4544

Fájlok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztalbeszélgetés keretében május 22-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIN-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.