hirdetés
hirdetés

ECOFFICE

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé?
Gyakorlati tippek, információk a témában

Időpont:
2020. március. 19. 08:30
Helyszín:
KPMG (1134 Budapest, Váci út 31.)

ECOFFICE

Zöld iroda = Zöld vállalati kultúra

„A felnőttek gyakran mondogatják, hogy tartozunk a fiataloknak azzal, hogy reményt adjunk nekik. De nekem nem kell a maguk reménye. Nem akarom, hogy reménykedjenek. Azt akarom, hogy pánikoljanak! Azt akarom, hogy úgy érezzenek, ahogy én érzem magam mindennap. Ezután pedig azt akarom, hogy cselekedjenek. Azt akarom, hogy úgy viselkedjenek, mintha személyes krízist élnének át. Azt akarom, hogy úgy cselekedjenek, mintha égne a házuk. Merthogy ég is.”

Greta Thunberg igen hatásos, az ENSZ klímacsúcsán elhangzott beszédéből származik az idézet. 2020-ban a jó érzésű, felvilágosult emberek már nem engedhetik meg maguknak, hogy ne vegyenek tudomást a klímahelyzetről. Igaz ugyanez a cégek vezetőire, HR-eseire, belső kommunikációs szakembereire is, akik azért felelnek, hogy ez a téma a vállalati kultúra és kommunikáció részét képezze.

Ehhez a folyamathoz kívánunk ECOFFICE c. rendezvényünkkel tudást és eszközöket adni a résztvevők kezébe.

Program:

8.30-9.00 Regisztráció

9.00-9.30 Mit kezdjünk a klímahelyzet nyomásával – egyéni és céges szinten egyaránt?
Eligazító előadás, hogy értsük, mennyire sürgető a klímahelyzet, és melyek azok a napi szintű cselekvések e téren, melyek valódi hatással vannak erre.
Dr. Dorosz Dávid, Író, geopolitikai elemző - Budapest klímavédelmi és fejlesztési főpolgármester-helyettese

9.35-10.00 Egy fecske is csinál nyarat? Mit tehet egy munkahely a fenntartható környezetért?
Milyen kérdésekkel fordulnak a vállalatok a KÖVET Egyesülethez és milyen válaszokat kapnak rá? Hogy teheti egy cég zöldebbé a mindennapjait?
Herner Katalin, ügyvezető igazgató, jogi szakokleveles környezetmérnök, környezeti auditor, KÖVET Egyesület 

10.05-10.25 „Zöldülés” az első, és a második otthonunkban egyaránt!
Hogy kapcsolódnak össze az otthoni és a munkahelyi elvek, hogy érjük el cégen belül, hogy ne csak nekünk, de kollegáinknak is fontos legyen a környezettudatosság?
Bódis Gergely, marketing jövőkutató, ügynökségi tanácsadó, Tonic Kommunikációs Ügynökség

10.25-10.50 Kiket érdekel manapság leginkább a környezetvédelem, és hogy lehetne szexibbé tenni a kommunikációt?
Trendek és a vállalatok szerepe a fenntarthatósági téma terjesztésében, az üzenetek átadásának érdekes, figyelemfelkeltő módjai.
Kozma Gergő, főszervező, EcoPunk fesztivál

10.50-11.15 Kávészünet

11.20-11.40 „Zöld irodává” válás lépésről lépésre 
Miért vált fontossá az irodai „zöldülés”, mennyi idő volt, milyen intézkedéseket kellett bevezetni, és végül mi az, ami bejött, és mi az, ami nem?
Dömötör Károly, operatív vezető, Human Dialog

11:40-12:00 Klímaválság = nagyobb lehetőség a kreativitásra?
A
 klímaválság a legtöbb embernél leginkább szorongást vált ki, miközben, ha átkeretezzük a sztorit, akár egy lehetőségnek is tekinthetjük arra, hogy kreatívabban, minimalistábban és ezzel együtt hatékonyabban végezzük a dolgunkat.

Rácz Anikó, designer, a Hanabi márka tulajdonosa

12.05-12.25 Fenntarthatóság egy BIG4 tanácsadó szemével
A fenntarthatóság egyre fontosabb mozgatója a vállalatok innovációjának és versenyképességének. Mit tesz a KPMG? Mit tehetnek a vállalatok?
Szabó István, senior manager, KPMG

12.25-12.45 Egyénileg már fontos a zöldülés, oké, de hogy váljon ez tudatosan a vállalati kultúra részévé? 
Melyek azok a kommunikációs eszközök, platformok, módszerek, melyek segítségével egy kezdeményezés vállalatszintűvé tudja kinőni magát, és hosszú távon a kultúra részévé képes válni? Használod az összeset?
Dr. Füredi Júlia, szervezetpszichológus

12.45-13.00 DOQdrive – valódi papírmentesítés a HR folyamatokban
A DOQdrive eszközrendszernek köszönhetően elérhetővé vált, mind magyar, mind uniós jogszabályokra alapozva, a munkaadók és munkavállalók közötti, teljesen papírmentes, ugyanakkor jogilag eredeti dokumentumokkal történő szerződéskötés, dokumentum továbbítás és archiválás.
Hortobágyi Ágoston, ügyvezető igazgató, DO-Q-MENT Digitális Kft., a BIDITA – Biztonságos Digitális Társadalomért Egyesület elnöke

13.00-13.45 Ebédszünet

13.45-14.30 Workshop 1-2

14.30-14.40 Szünet

14.40-15.25 Workshop 1-2

Workshop 1: 
Ne csak elméletben legyünk környezettudatosak! Gyakorlati útmutató a hétköznapi irodai léthez
A
z már egy fontos első lépés, ha az ember eljön egy ilyen konferenciára. Ám mi is tudjuk, hogy nehéz másnaptól változtatni a szokásainkon, ebben segít workshopunk.

Herner Katalin, ügyvezető igazgató, jogi szakokleveles környezetmérnök, környezeti auditor, KÖVET Egyesület

Workshop 2:
Hogy váljon egy kezdeményezés mindenki számára alapvető értékké?
Gyakorlati workshop a vállalatikultúra-alakításról, eszközök, csatornák, módszerek elemzése, tudatos használata. A workshop segít abban, hogy visszatérve a munkahelyünkre, integrálni tudjuk a délelőtt folyamán elhangzott tudást a hétköznapi ügymenetbe.
Dr. Füredi Júlia, szervezetpszichológus

 

Hasznos információk
Időpont: 2020.03.19.
Kapunyitás: 8.30
Konferencia kezdete: 9.00
Helyszín: KPMG (1134 Budapest, Váci út 31.)

Részvételi díj
Teljes árú részvételi díj: 44 900 Ft + Áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 38 900 Ft + Áfa / fő

A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a toth.jazmin@pphmedia.hu email címre! 

 Letöltöm a jelentkezési lapot! 

Kapcsolat:
Tóth Jázmin
toth.jazmin@pphmedia.hu
+36 1 430 4544 

Rendezvényszponzoráció: Galambos Zsófia, galambos.zsofia@pphmedia.hu

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel.
Az étel és ital közvetített szolgáltatás.
A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A programváltozás jogát fenntartjuk! 

Hasznos információk:
Időpont: 2020.03.19.
Kapunyitás: 8.30
Konferencia kezdete: 9.00
Helyszín: KPMG (1134 Budapest, Váci út 31.)

Részvételi díj:
Teljes árú részvételi díj: 44 900 Ft + Áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 38 900 Ft + Áfa / fő

A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a toth.jazmin@pphmedia.hu email címre!

 Letöltöm a jelentkezési lapot!

Kapcsolat:
Tóth Jázmin
toth.jazmin@pphmedia.hu
+36 1 430 4544

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel.
Az étel és ital közvetített szolgáltatás.
A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A programváltozás jogát fenntartjuk!

Partnerünk:
Fenntartható Gazdaság Követ
Támogatóink:
DOQdrive

Fájlok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!