hirdetés
hirdetés

BOTWORLD

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! 
ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN! 

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Mindezzel milyen lehetőségek vannak a márkaépítésre? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia? Minden válasz a BOTWORLD-ön, a Kreatív és a Well közös workshopján!

Időpont:
2020. május. 31.

BOTWORLD

DIGITÁLIS AUTOMATIZÁCIÓ A MARKETINGBEN
/CHATBOTOK/

PROGRAM:

9.00 - 9.30 Regisztráció

9.30 - 9.50 digitális marketing automatizáció részei és alkalmazási területei

  • Digital marketing hub bevezetése
  • Cloud megoldások
  • Social média platformok egyesítése

Előadó: Siegler Bálint, Business Unit Director - Attention CRM

9.55 - 10.15 Mire való a chatbot és mikor érdemes használni?

  • Chatbot alapok
  • Miért éppen a chatbot? - Előnyök és hátrányok
  • Jelenlegi chatbot használati trendek: kommunikációs kampánykiegészítő vagy állandó funkcionális bot?
  • Mikor jön el az ideje a „komolyan” működő botoknak? Van-e jövője a voice botnak? Kiválthat-e appokat, dokumentációt, postázásokat?

Előadó: Nagy Nikolett, Marketing Group Head - Talk-A-Bot

10.20 - 10.40 Magenta Vibe: exkluzív chatbot-marketing a nyári fesztiválszezonban

  • A Magenta Vibe chatbotja meglepetésekkel volt tele tavaly nyáron. Az egész koncepció úgy működött, mint egy zártkörű klub, amelyhez a telefon a kulcs. Fel kellett iratkozni a Magenta Vibe messenger botra, és utána várni, hogy jöjjenek az üzenetek. Azok pedig jöttek is, a fiatalok pedig imádták a Magyar Telekom aktivitását.

Előadó: Fejszák Judit, Event Expert - Magyar Telekom

10.45 - 11.05 Chatbotok szerepe az ügyfélkapcsolatban

  • Ügyfelek elérése új csatornán keresztül
  • Robotügyfélszolgálat
  • Helyettesítheti-e a bot az embert?

Előadó: Svirzsovics Éva, Online marketing vezető - Danubius Hotels

11.05 - 11.35 Kávészünet

11.35 - 11.55 Hogyan kell felépíteni egy jó chatbot stratégiát és személyiséget?

  • Chatbot stratégiát befolyásoló tényezők
  • Alkalmazások, ügyfélélmény, UX
  • Bot személyiség és a márka kapcsolata
  • Faltól falig automatizált kommunikáció

Előadók: Barabás Rita, Cégvezető - Well Reklámügynökség

12.00 - 12.20 Jog és adatvédelem a digitális automatizáció területén

  • Jogi háttér
  • Nemzetközi és hazai gyakorlat
  • GDPR - kérdések

Előadó: Fábián Klaudia, jogász, adatvédelmi specialista

12.25 - 13.10 Mi a digitális automatizáció jövője? Merre tartanak a márkák és az ügynökségek ezen a fronton? Lesz-e valaha életszagú egy chatbottal való kommunikáció?

  • Gyakorlati tapasztalatok, várható trendek és megkerülhető buktatók. Lehetőségek és kockázatok - Kerekasztal beszélgetés

Résztvevők: Istvánffy Zoltán - Talk-A-Bot, további résztvevők felkérés alatt.. 

Részvételi díj:

Teljes árú jegy: 14 900 Ft + áfa/fő
Csoportos jegy (3 főtől): 12 900 Ft +áfa/fő

A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szebek.rita@pphmedia.hu e-mail címre:

 

Kapcsolat: Szebek Rita, szebek.rita@pphmedia.hu, +36 1 430 4568

Szakmai támogató: 

 


A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozók (PPH Media és Well Reklámügynökség) adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)(https://www.well.hu/Adatkezel%C3%A9si_Szab%C3%A1lyzat_Well_Csoport.pdf)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Teljes árú jegy: 14 900 Ft + áfa/fő
Csoportos jegy (3 főtől): 12 900 Ft + áfa/fő
 

A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szebek.rita@pphmedia.hu e-mail címre:

Kapcsolat: 

Szebek Rita
szebek.rita@pphmedia.hu
+36 1 430 4568 

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozók (PPH Media és Well Reklámügynökség) adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)(https://www.well.hu/Adatkezel%C3%A9si_Szab%C3%A1lyzat_Well_Csoport.pdf) 

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek. 

Fájlok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.