hirdetés
hirdetés

Emberközpontú imázs

Új employer branding stratégia a Decathlonnál, rögtön két kampányt is indítottak

Március közepéig fut a Decathlon employer branding kampánya, amelyen a Café Communicationsszel dolgoztak együtt. A kampánybejelentőt itt olvashatjátok.

A sportáruházlánc a Café Communicationst bízta meg a vállalat employer brandjének építésével, új stratégiájának kialakításával. A hosszú távú együttműködés nyitányaként rögtön két kampányt készített az ügynökség, egyrészt egy belső kommunikációs, másrészt pedig egy külső kommunikációs kampányt. Az előbbi a cég belső online és offline felületein fut, míg az utóbbi az online felületeken kívül out-of-home felületeken is megjelenik.

Kampánycél: A Café feladata, hogy kreatívügynökségként megteremtse a Decathlon hazai munkáltatói márkáját, megalapozza és erősítse annak emberközpontú imázsát, valamint, hogy toborzó és belső kommunikációs projektjeit lebonyolítsa.

Kreatívkoncepció: A Decathlon mint munkáltató az önállóságot, a magas fokú problémamegoldást, a nyílt kommunikációt képviseli. Egy nagyon sajátos közeget alkot: mindenkinek a kezében van a saját sorsa, karrierútja, lehetőségei, amelyekből azt hoz ki, amit tud, és a cég támogatja ebben. Ezt a fajta nyitottságot és emberközpontú szemléletmódot viszonylag ritkán látni ekkora cég működésében. Nagyon jó döntés volt, hogy szorosan együtt dolgoztunk a megbízónk képviselőivel a folyamat ötletelős fázisától egészen az utómunkálatokig, hiszen így mi is megismertük a vállalati víziót, és hogy mindez tényleg jelen van a mindennapok során a gyakorlatban is.” Magyarázza Zsembery Péter, a Café kreatívigazgatója.

A kampány fő üzenete: Abból a gondolatból indul ki a kampány, hogy a sport őszinte, sportolás közben önmagunk vagyunk. Olyan sportot választunk magunknak, ami motivál; minél jobbá akarunk válni, és ez boldoggá is tesz minket. A Decathlon a sportolással hozza párhuzamba a hivatást, mert a jó munkaerőt motiválja az, amit csinál, és ezért tesz a fejlődésért. A cég azt keresi a munkavállalóikban, amit ők a sportban.

Érdekesség, behind the scenes: „Koncepció volt, hogy a teljes folyamatot az ügyféllel együtt vigyük. A közös gondolkodástól kezdve egészen az out of home kreatívjainak kiválasztásáig; sőt, a forgatásra is jelentkeztek lelkes dolgozók, így a filmben csak ők szerepelnek. Többek között ennek a hozzáállásnak köszönhetően nem csak a végeredmény lett igazán decathlonos, de maga a forgatás is fergeteges hangulatban telt.” Meséli Oriold Emília, a Café senior account managere.

A reklám:

Werkfotók:

További werkfotókért katints!

Alkotók listája

Megbízó: Decathlon Magyarország

Corporate Communication Director: Herczeg Lilla

Employer branding manager: Dobri Panni

Kreatívügynökség: Café Communications

Kreatívigazgató: Zsembery Péter

Head of art: Várkonyi Eni

Account director: Bittermann Tünde

Senior account manager: Oriold Emília

Art director: Csabai Bence

Szövegíró: Dósa Detti

Média ügynökség: Café Communications

Digital Performance Team Lead: Villányi Dániel

Digital Funnel Specialist: Cseke Zsófia

Senior Digital Performance Manager: Weinper Fanni

Produkciós cég: Café Communications

Producer: Hutlassa Tamás

Rendező: Fegyverneky Sándor

Operatőr: Fegyverneky Sándor

Berendezés: Bene Zsanett és Holjencsik Anna Vita

Technikus: Mihálka Balázs

Gyártásvezető: Beszta Nóra


Utómunka

Vágó: Fegyverneky Sándor

Colorist: Pere András

VFX: Vészi Kriszta
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés