hirdetés
hirdetés
hirdetés

Musk, Starbucks és Spotify

Tanulj a legnagyobbaktól: így törődj az ügyfelekkel!

Az ügyfélszolgálatos munka legtöbbször, sokszor szó szerint gépies, unalmas és nagyon sok türelem kell hozzá. A marketingdöntesek.hu portál összegyűjtött néhány igen szórakoztató, humoros esetet, ami komoly cégekkel történt - írja a Piac & Profit.

Mikor maga Elon Musk válaszol

Elon Musk előtt nem ismeretlen dolog, hogy személyesen válaszolja meg az ügyfelek érdeklődő kérdéseit. A Tesla cégvezére előszeretettel, akár Twitteren is cseveg ügyfelekkel. Valamit azonban észre kell venni: az alábbi esetben nem csak chatelt, de hat napon belül teljesítette is a beígért változtatást, ami azért valljuk be: bárhogy is nézzük, nagy szó.

Egy Tesla-tulajdonos azt nehezményezte, hogy az egyik nagy töltőt az ügyfelek parkolónak használják és órákra elveszik mások elől a helyet. Musk a Twitter szerint valóban fél órán belül válaszolt, sőt megígérte, hogy utánanéz az ügynek.

Twitter fiókján Elon Musk, nem csak megválaszol minden, ügyfelek által nekiszegezett kérdést, de teszi mindezt harminc percen (!) belül. Érdemes kicsit elidőzni Musk stratégiáján.

Mikor a Spotify hálás

Fontos, hogy jó kapcsolatot ápoljunk ügyfeleinkkel. És látni fogjuk, ha ez sikerül, és elég személyre szabott a szolgáltatás, akkor majd az ügyfél is különlegesnek érzi magát.

A Spotify kiemelkedően jó ebben. Egyik felhasználójuk, név szerint Jelena pozitív visszajelzéseket küldött a cégnek. Ezt viszonozván a Spotify (azt sajnos nem tudni, hogy maga a csapat, vagy csak egy tag) készített egy nem akármilyen playlistet Jelenának. Érdemes egymás után összeolvasni a dalcímeket:

Mikor a Starbucks többet mond minden szónál

Történet arról, hogy egy leesbrugi Starbucks átlagvásárló hogyan kapott "olyan kiszolgálást", mint bárki más.

Az esethez hozzátartozik, hogy hősünk, Ibby siket, így minden ital vagy ételrendelését a telefonjába írja be. Számára ez a legegyszerűbb mód, hogy kommunikáljon a baristával. 

Egy nap Ibby elment egy Starbucksba, ahol a szokásos módon leadta a rendelését, és legnagyobb meglepetésére a nő, aki kiszolgálta, jelnyelvet használt, hogy kommunikálni tudjon Ibbyvel. Később, ugyanez a barista átnyújtott neki egy cetlit: “ Tanulom a jelnyelvet, szóval éppen olyan kiszolgálásban lehet részed, mint bárki másnak.”

(forrás: Piac & Profit)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

hirdetés