hirdetés
hirdetés
hirdetés

Állásbörze a romkocsmában

Sörözéssel csábítja a munkavállalókat a Dreher

„Keressük söreink legfontosabb összetevőjét: téged!” – ezzel a mottóval tartott különleges állásbörzét a Dreher Sörgyárak. A rendhagyó toborzás és employer branding megoldás tapasztalatairól beszélt Kreiter Éva, a Dreher Sörgyárak hr-igazgatója az idei OHE HR konferencián.

Az egyik budapesti romkocsmába, az Anker'tbe szervezett állásbörzét a Dreher még az ősszel. Az eseményre több száz érdeklődő, elsősorban végzős egyetemista, pályakezdő fiatal érkezett. A főként Y generációsok megismerkedhettek a vállalat munkatársaival, vezetőivel, voltak előadások és egyéb programok is, amelyek a sörgyár mindennapjaiba kínáltak bepillantást. Kipróbálhatták az íztesztelők munkáját és találkozhattak egyes márkák sörnagyköveteivel. Ráadásul mindezt egy korsó sör kíséretében.

Az állás már csak sörhab a tortán

A legtöbb embernek a romkocsmák hallatán ritkán jut eszébe a pénteki lazuláson túl, az álláskeresés lehetősége. Hogyan lehet mégis összekötni a romos belvárosi bérházak udvarán, a lomizásból összeszedett és sörtől ragadó bútorokkal teli környezetet a munkáltatói márkaépítéssel?

A válasz egyszerű: a romkocsma az, ahol a Dreher meg tudta szólítani a célcsoportját. Talán az újdonság varázsa miatt is rengeteg érdeklődő vett részt a rendhagyó eseményen, ahol elég sok cv landolt az erre a célra kihelyezett ládákba. Az állásbörze során egyrészt testközelről ismerkedhettek meg a jelöltek a cég munkatársaival, másrészt nagyot dobott a brand megítélésén is. 

Neked mi a romkocsmád?

A Dreher esetében adott volt a romkocsma,  a többi cégnek pedig inspirációként szolgálhat, hogy mi az a hely, ahol a célcsoportjához izgalmasan tud szólni. 

„A Dreher Sörgyáraknál még nem tapasztalható az a kiugró munkaerőhiány, amely számos más vállalkozást sújt, de látva a munkaerőpiaci trendet, fel kell készülni erre a lehetőségre is” – mondta Kreiter Éva, a Dreher Sörgyárak hr-igazgatója, aki a hosszú távú munkaerő-stratégiában, megkülönböztető, interaktív és élményalapú toborzásban látja a megoldást.

A sikeres toborzáson túl a kezdeményezésnek belső csapatépítő jellege is volt. A romkocsmai projekttel kapcsolatos szervezésekbe önkéntes alapon jelentkezhettek a dolgozók. A közös brainstorming és tervezgetés pedig csak még jobban összekovácsolta a belsős csapatot.

A Dreher példáját követve minden cégnek át kellene gondolni, hogy mi az a platform, amin keresztül hitelesen tud szólni a jövőbeli munkavállalóihoz. Merjünk nagyot vállalni, és kilépni a megszokott keretekből!

Sas Eszter Krisztina, online szerkesztő/újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés