hirdetés
hirdetés
hirdetés

Snaplications

Ötletes módon csábítja magához a fiatalokat a Meki

Egészen eredeti utat választott az ausztrál McDonald’s arra, hogy magához csábítsa a dolgozni vágyó fiatalokat. Az YZ generáció körében egyik legnépszerűbb platformnak számító Snapchaten keresztül hirdetik meg a nyitott a pozíciókat, a jelentkezők pedig egy tíz másodperces videóval pályázhatnak. 

A módszer amilyen egyszerű, olyan nagyszerű. A fiatalok a Snapchaten keresztül, egy mekis filterekkel teletűzdelt maximum tíz másodperces videóban ("Snaplication") győzhetik meg a céget arról, miért lenne érdemes őket foglalkoztatni.

Kattints a képre a nagyításért! Forrás: news.com.au

Ha az álláskereső snap-e elnyerte a cég tetszését, egy személyes interjún is részt kell vennie a leendő mekis dolgozónak, mivel bár a tíz másodperces videó betekintést enged a pályázó személyiségébe, mégsem válthatja ki a hagyományos kiválasztási folyamatot. Mindenesetre a Meki kampánya inspirációként szolgálhat arra, hogyan érdemes megszólítani a fiatalabb generációt. Talán nem véletlen, hogy a gyorsétterem-lánc számít az egyik legnagyobb, fiatalokat foglalkoztató vállalatnak, így nem csoda, hogy igyekeznek haladni korral. 

Sas Eszter Krisztina, online szerkesztő/újságíró
a szerző cikkei

(forrás: hvg.hu, www.news.com.au)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

hirdetés