hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mit tanultál ma? ‒ Social Experiment

Óriás Foggal és túlöntözött virággal épít employer brandet az OTP

Kreatív employer branding megoldással állt elő az OTP Bank: megmutatják, hogyan lehet egy izgalmas társadalmi kísérlet bemutatásán keresztül beszélni a cég értékeiről, és bevonzani az új munkavállalókat. A videó attól különleges és figyelemfelkeltő, hogy úgy árul el sokat az OTP értékeiről, hogy közben látszólag egyáltalán nem a cégről szól.

Az OTP három gyereket és három felnőttet kért meg, hogy vegyenek részt rendhagyó társadalmi kísérletükben. Az eredményeket egy különleges és bájosra sikerült employer branding kampányvideóban mutatták be. „A fejlődés nem egy elvont fogalom. Nem csak tantermekben, laborokban, kutatóintézetekben, startupoknál történik, és nem a szerencsés kevesek kiváltsága. A fejlődés mindenkié” – szól a kampány szövege.

Noha a videó látszólag valami teljesen másról szól, valójában sokat megtudhatunk belőle a cégről. A készítők a következőket igyekeztek bemutatni a videóval: az OTP értékének tartja, hogy miközben csapatának minden tagja a közös sikerért dolgozik, munkavállalói a saját, egyéni céljaikhoz is közelebb kerülhetnek, valamint hogy ez egy összetartó közösség, stabil szakmai és pénzügyi háttérrel, ahol mindennap fejlődnek a kollégák, és átélhetik az eredményes munka élményét.

"Minden nap tanulhatsz valami újat!"

A kreatív koncepció azt volt, hogy a fejlődés alapja a tanulás, azonban a nagy rohanásban gyakran észre sem vesszük, hogy mennyi új dolog jön velünk szembe: egy új kifejezés, egy új recept, egy baráti vagy szakmai jó tanács. Ezért a social experiment keretében az OTP kísérletet tett arra, hogy bebizonyítsa: felnőttként is mindennap tanulhatunk valami újat, csak észre kell vennünk. Az üzenetük pedig a következő: „Ha te is mindennap felteszed magadnak a Mit tanultam ma? kérdést, akkor az OTP Banknál a helyed! Fejlődj velünk együtt, és kerülj közelebb a céljaidhoz!”

A videókból valóban tanulhat mindenki, aki megnézi, hiszen többek közt olyan izgalmas információkra is fény derül belőle, mint hogy mi is az az Órás Fog, vagy hogyan kell slime-ot készíteni. A kampányhoz microsite is készült, amely a kampányvideó lejátszása után továbbirányít az OTP aktuális állásajánlataihoz.

Íme az újszerű employer branding videó:

És a teaserek, amelyekből még több érdekes infóra derül fény:

Ha bővebben is érdekel a kampány, kattints a microsite-ra!

(forrás: cafepr.hu)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés