hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Most gyakornoka

Óránként egy gyakornok: sikerrel zárult a Telekom rendhagyó toborzási kampánya

Közel háromszáz hallgató jelentkezett november 14-én a Magyar Telekom 24 órás, egyedülálló kiválasztási programjára, melynek zárultával az eredetileg kitűzött 25 fő helyett 27-en kaptak foglalkoztatási ajánlatot az ország legnagyobb infokommunikációs vállalatánál. Az elérhető digitális megoldásokat innovatív módon alkalmazva a vállalat jelentősen rövidítette és hatékonyabbá tette a toborzási folyamatát.

Sikerrel zárult a Magyar Telekom rendhagyó toborzása: a pozíciók meghirdetése és a gyakornoki ajánlatok átadása között mindössze 24 óra telt el. A lehetőséggel csaknem háromszáz hallgató élt, a beadott pályázatokat pedig a Telekom kilenc fős HR-csapata rekordidő, egyetlen éjszaka alatt dolgozta fel. 

Középpontban az innováció 

A toborzás folyamata nemcsak a rendelkezésre álló idő, de az alkalmazott módszerek tekintetében is innovatív volt: a rövid online jelentkezést követően a jelöltek egy játékos online kompetenciamérésen vettek részt. A fordulót sikerrel teljesítők videointerjúkat készítettek, a személyes interjúra pedig az utolsó körre bejutott jelöltek kaptak meghívást.

A lehetőség megnyitásáról számított 24 óra elteltével végül a Magyar Telekom új székházában derült ki: 27 új gyakornok nyert felvételt a vállalathoz. 

IT-tól a kommunikációig a Most munkahelyén 

A rendhagyó kiválasztás során a hallgatók különböző szakmai egységekhez nyertek felvételt: az informatikai területek mellett részt vehetnek a vállalat kommunikációs és ügyfélkapcsolati tevékenységében is, munkájukat pedig mentor segíti, aki a beilleszkedés mellett a szakmai fejlődést is támogatja. A vállalathoz csatlakozott hallgatók munkaidejüket az órarendjük alapján saját maguk alakíthatják, a távmunka-lehetőség és a különböző technológiai vívmányok pedig nemcsak a gyakornokok, hanem az összes Telekom munkavállaló mindennapjait teszik egyszerűbbé. A múlt héten kiválasztott gyakornokok munkájukat már a vállalat új székházában kezdhetik meg.

Megbízó: Magyar Telekom Csoport

Toborzási és employer branding kiemelt szakmai irányító: Hinterstein Anikó

Toborzási senior menedzser - projektvezető: Nagy Dorina

Employer branding munkatárs: Perényi Kinga

Kommunikációs senior menedzser: Németh Flóra

Social média menedzser: Katus Krisztina

Stratégiai média kiemelt szakmai irányító: Kovács Krisztina

 
Ügynökségek

PERSON

  • Head of Strategy: Sziget Ágnes
  • Head of Operations: Antik Dalma
  • Communications Specialist: Sulyok Krisztina
  • Event Manager: Péter Eszter
  • Creative Consultant: Mészáros Péter
  • Copywriter: Méhes Regina
  • Graphic designer: Juhász Zsolt
  • Operatőr-vágó: Szín Róbert

 Wavemaker Global

  • Tactical Planner: Pálfy Tamás, Berkó Tímea
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés
hirdetés