hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Most gyakornoka

Óránként egy gyakornok: sikerrel zárult a Telekom rendhagyó toborzási kampánya

Közel háromszáz hallgató jelentkezett november 14-én a Magyar Telekom 24 órás, egyedülálló kiválasztási programjára, melynek zárultával az eredetileg kitűzött 25 fő helyett 27-en kaptak foglalkoztatási ajánlatot az ország legnagyobb infokommunikációs vállalatánál. Az elérhető digitális megoldásokat innovatív módon alkalmazva a vállalat jelentősen rövidítette és hatékonyabbá tette a toborzási folyamatát.

Sikerrel zárult a Magyar Telekom rendhagyó toborzása: a pozíciók meghirdetése és a gyakornoki ajánlatok átadása között mindössze 24 óra telt el. A lehetőséggel csaknem háromszáz hallgató élt, a beadott pályázatokat pedig a Telekom kilenc fős HR-csapata rekordidő, egyetlen éjszaka alatt dolgozta fel. 

Középpontban az innováció 

A toborzás folyamata nemcsak a rendelkezésre álló idő, de az alkalmazott módszerek tekintetében is innovatív volt: a rövid online jelentkezést követően a jelöltek egy játékos online kompetenciamérésen vettek részt. A fordulót sikerrel teljesítők videointerjúkat készítettek, a személyes interjúra pedig az utolsó körre bejutott jelöltek kaptak meghívást.

A lehetőség megnyitásáról számított 24 óra elteltével végül a Magyar Telekom új székházában derült ki: 27 új gyakornok nyert felvételt a vállalathoz. 

IT-tól a kommunikációig a Most munkahelyén 

A rendhagyó kiválasztás során a hallgatók különböző szakmai egységekhez nyertek felvételt: az informatikai területek mellett részt vehetnek a vállalat kommunikációs és ügyfélkapcsolati tevékenységében is, munkájukat pedig mentor segíti, aki a beilleszkedés mellett a szakmai fejlődést is támogatja. A vállalathoz csatlakozott hallgatók munkaidejüket az órarendjük alapján saját maguk alakíthatják, a távmunka-lehetőség és a különböző technológiai vívmányok pedig nemcsak a gyakornokok, hanem az összes Telekom munkavállaló mindennapjait teszik egyszerűbbé. A múlt héten kiválasztott gyakornokok munkájukat már a vállalat új székházában kezdhetik meg.

Megbízó: Magyar Telekom Csoport

Toborzási és employer branding kiemelt szakmai irányító: Hinterstein Anikó

Toborzási senior menedzser - projektvezető: Nagy Dorina

Employer branding munkatárs: Perényi Kinga

Kommunikációs senior menedzser: Németh Flóra

Social média menedzser: Katus Krisztina

Stratégiai média kiemelt szakmai irányító: Kovács Krisztina

 
Ügynökségek

PERSON

  • Head of Strategy: Sziget Ágnes
  • Head of Operations: Antik Dalma
  • Communications Specialist: Sulyok Krisztina
  • Event Manager: Péter Eszter
  • Creative Consultant: Mészáros Péter
  • Copywriter: Méhes Regina
  • Graphic designer: Juhász Zsolt
  • Operatőr-vágó: Szín Róbert

 Wavemaker Global

  • Tactical Planner: Pálfy Tamás, Berkó Tímea
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

hirdetés