hirdetés
hirdetés
hirdetés

Inspiráció

Mondd el dalban: toborzás Spotify-playlistekkel

A HPS reklámügynökség újragondolta az álláshirdetés fogalmát, és Spotify-playlistekkel toboroz új kollégákat. 

A kampány elsődleges célja az image-építés, a „buzz” generálása volt, elsősorban ügynökségi körökben. "Aki az elmúlt években megfordult valamelyik budapesti reklámügynökségnél, annak nem kell bemutatni, mekkora munkaerőhiány van a piacon. Óriási a kereslet, a kínálat azonban meglehetősen alacsony... és az ügynökségek csak marakodnak egymással a tehetségekért, miközben a legtöbb álláshirdetés – mint a suszter cipője – nélkülöz minden kreativitást" - írják. 

A HPS célja az volt, hogy  „kihallatszódjon” a megszokott közösségimédiás álláshirdetések keltette kommunikációs zajból. A zenével és a Spotify-jal lehetőségük nyílt egy olyan csatornán keresztül kommunikálni a jövő tehetségeivel, ahol valóban hallgatnak rájuk. Így született meg a HPS Vibes.

A HPS Vibes a Spotify rendszerében létrehozott lejátszási listák válogatása, melyeket különböző ügynökség-releváns szituációkhoz ajánlanak a célcsoportjuknak. "Vannak benne ütős, mai meg nem mai slágerek, merítettünk a mainstreamből és az undergroundból egyaránt, az igazi poén azonban a rejtett üzenetekben rejlik, melyek a számok címeinek összeolvasásával állnak össze a Vibes hallgatósága számára" - írják.

További képekért kattints!

Érdekességek a kulisszák mögül

- "A lejátszási listákban elhangzó üzenetek kidolgozása során a legnagyobb kihívást a kötőszó című számok „levadászása” jelentette (már csak azért is, mert a Spotify keresőmotorja közel sem felhasználóbarát). Így az olyan nóták, mint az EDEN-től az „and” vagy a Smerz Because című dala életmentőnek bizonyultak a keresgélés során.

- Azt meg azért mi se gondoltuk volna, hogy létezik hps című dal... úgyhogy nagyot néztünk, mikor kidobta a kereső.

- A kampány záróakkordjaként arra buzdítottuk a célcsoportot, hogy ha tetszett nekik az üzenet és esetleg kipróbálnák magukat a HPS-nél, fogalmazzák bele elképzeléseiket egy saját lejátszási listába, és küldjék át nekünk CV helyett... szóval, ha bárki kedvet érez egy kis váltáshoz és számcím-kirakóshoz, az most elkezdhet kísérletezni". 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés