hirdetés
hirdetés
hirdetés

Videó

Merj kitűnni a tömegből!

Videósorozatunk következő részében egy újabb játékos, kreatív és innovatív employer branding videót mutatunk be, amellyel az Y és Z generáció is hatékonyan megszólítható.

A Dropbox vállalása a bábfigurák felhasználásával mindenképpen kockázatos, azonban – vagy talán pont ebből adódóan – figyelemfelkeltő is. Nem egy átlag employer branding videó, és pont ez adja a sikerét. Az emberek könnyebben megjegyzik, mert kiemelkedik a sablonos és egy kaptafára hajazó kampányok közül.

A videóban Dropbox alkalmazottak, vagyis a helyükbe lépő bábuk mesélik el, miért szeretik a cégüket. Kreatív megközelítésben tálalják a vállalat legnagyobb előnyeit és a jövőre mutató fejlődési lehetőségeket: a munkakörnyezetet, a különféle csapatokat, a szervezeti értékeket, mindezt játékos és közérthető formában.

A Dropbox példamutató abban tekintetben, hogy arra ösztönzi a vállalatokat, hogy merjenek különbözni, mivel így ragadható meg a jövőbeli munkavállalók figyelme!

Sas Eszter Krisztina, online szerkesztő/újságíró
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés