hirdetés
hirdetés
hirdetés

Videó

Merj kitűnni a tömegből!

Videósorozatunk következő részében egy újabb játékos, kreatív és innovatív employer branding videót mutatunk be, amellyel az Y és Z generáció is hatékonyan megszólítható.

A Dropbox vállalása a bábfigurák felhasználásával mindenképpen kockázatos, azonban – vagy talán pont ebből adódóan – figyelemfelkeltő is. Nem egy átlag employer branding videó, és pont ez adja a sikerét. Az emberek könnyebben megjegyzik, mert kiemelkedik a sablonos és egy kaptafára hajazó kampányok közül.

A videóban Dropbox alkalmazottak, vagyis a helyükbe lépő bábuk mesélik el, miért szeretik a cégüket. Kreatív megközelítésben tálalják a vállalat legnagyobb előnyeit és a jövőre mutató fejlődési lehetőségeket: a munkakörnyezetet, a különféle csapatokat, a szervezeti értékeket, mindezt játékos és közérthető formában.

A Dropbox példamutató abban tekintetben, hogy arra ösztönzi a vállalatokat, hogy merjenek különbözni, mivel így ragadható meg a jövőbeli munkavállalók figyelme!

Sas Eszter Krisztina, online szerkesztő/újságíró
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés