hirdetés
hirdetés
hirdetés

Employer Branding a BP-nél

Márkaépítés dalolva – hogy jól muzsikáljon a vállalat

A BP éves munkáltatói márkaépítés kampánya keretében egy Sing-Along aktivitást szervezett a munkavállalóinak azzal a kettős céllal, hogy bemutassa a vállalatnál található karrier-lehetőségeket, valamint fenntartsa a már jelenleg is magas szintű belső elkötelezettségi szintet. Kállay-Saunders András és Lola a saját karrier-példájukon keresztül hívta fel a BP munkavállalóinak a figyelmét a vállalatnál is megfigyelhető karrierépítési tényezők fontosságára, valamint egy közös szám erejéig még énekelni is tanította a vállalat dolgozóit.

Az aktivitással a BP célja az volt, hogy kiemelje a megfelelő karriercélok meghatározásának, a karrierépítési lehetőségek felismerésének és kihasználásának a fontosságát, valamint az egyéni, munkavállalói felelősséget az egyéni karrierfejlesztésben. Knezevics Viktor, a BP országigazgatója a vállalati és zenészvilágban megfigyelhető hasonlóságokra hívta fel a figyelmet. Ahogyan a zenészek világában is látható, hogy minden egyes zenésznek fontos szerepe van egy együttesben ahhoz, hogy harmonikusan játsszon a zenekar; vagy az énekesek esetében minden hangnak a helyén kell lenni ahhoz, hogy jól szóljon egy dal, ugyanígy a BP-nél is hisznek abban, hogy minden egyes munkavállalónak fontos szerepe van abban, hogy jól muzsikáljon egy vállalat. Két ismert magyar énekes, Kállay-Saunders András és Lola tartott egy Sing-Along délutánt a BP munkavállalói számára, ahol az ő énekesi pályafutásuk és egy vállalatnál építhető karrier során megtapasztalható szakaszok és kihívások hasonlóságaira hívták fel a figyelmet, majd ezt követően egy éneklős programmal is készültek a résztvevők számára, hogy ne csak megértsék, de meg is tapasztalhassák a párhuzamot.

Lola a saját karrierje és a vállalatnál tapasztalható párhuzamról mesélt, amelynek keretében elmondta, hogy számos hasonlóság található az ő karrierje és a BP-nél található karrierépítési tényezők között. Ugyanis a folyamatos fejlődésre való törekvés, a tudatos tervezés és a karrierje kézben tartása az Ő esetében is megfigyelhető. Emellett hozzátette, hogy nagyon élvezte a közös éneklést a munkavállalókkal, ugyanis jó volt azt látni, hogy a résztvevők közösen együttműködve, a megfelelő támogatás és mentorok segítségével mindenféle előképzettség nélkül aktív szerepet tudtak vállalni a dal előadásában. Kállay-Saunders András arról beszélt, hogy egy sajnálatos baleset folytán kénytelen volt új hivatást választani és újratervezni a karrierjét, amely motívum a vállalatnál is fellelhető, ugyanis a BP-nél hisznek abban, hogy sosem késő újra kezdeni a karrierünket. Lolával ellentétben András énekesi pályafutása nem volt tudatosan előre tervezett, ugyanis nagyon sokáig focistának készült, míg egy sajnálatos térdsérülés közbe nem jött. Ekkor kezdett el komolyan foglalkozni az énekléssel és végül egy véletlen, pár naposra tervezett Magyarországi hazalátogatás indította be a karrierjét, és hozta meg számára sikert.

Karaoke az employer branding szolgálatában

A Sing-Along élményt bárki személyesen is megtapasztalhatta, ugyanis a SZIGET Fesztiválon óriási sikert aratott BP Sing-Along karaoke aktivitást a SZIN-en is kipróbálhatták a vállalkozó kedvű résztvevők. A két esemény ideje alatt több tízezren fordultak meg a BP standjánál, és énekelték el a kedvenc számaikat a barátaikkal. Az aktivitás keretében bárki kérhetett tanácsot is a BP szakértőitől, és megtapasztalhatta a cégen belüli hangulatot, miközben egy felejthetetlen karaoke élményben lehetett része. A BP arra buzdította a fesztiválozókat, hogy látogassák a BP standját az események ideje alatt, ismerjék meg a vállalatot, képzeljék el, hogy náluk találják meg a helyüket, majd bulizzanak egyet velük ott a helyszínen.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés