hirdetés
hirdetés
hirdetés

Diverzitás

Látássérülteknek szervezett sítúrát a Decathlon az akadálymentesség jegyében

A Decathlon hisz abban, hogy a mozgás öröme mindenkinek jár, ezért az elmúlt években több programot, foglalkozást is szerveztek olyan emberek számára, akik fizikai, mentális vagy anyagi nehézségekkel küzdenek. A LÁSS Egyesülettel a Láthatatlan fitnesz után most még merészebbet álmodtak: február elején síléceken hódították meg a Kékest. Egy kezdeményezés, ami egyben az employer brandet is építi, hiszen nemcsak a vállalat által vallott alapvető értékeket hangsúlyozza (mozgás fontossága és öröme), de egyben a cégnek az inkluzivitáshoz, befogadáshoz, sokszínűséghez való viszonyáról is beszédes tanúságot tesz.

A Látássérültek Szabadidős Sportegyesületének (LÁSS) célja, hogy lehetőséget teremtsen minél több szabadidős sporttevékenység kipróbálására és rendszeres gyakorlására; emellett pedig biztosítsa a látássérült emberek számára az olyan nehezen, vagy segítség nélkül egyáltalán nem elérhető szabadidős sporttevékenységekben történő részvételt, mint a futás vagy a síelés.

Az egyesület és a vállalat első közös akciója 2017 márciusában éppen ezért a Láthatalan Futás volt, ahol sportolni vágyó látássérültek és látó segítőik heti 2 alkalommal rótták közösen a köröket a Margitszigeten, majd tavaly útjára indították a Sportolj akadályok nélkül program újabb elemét, a Láthatatlan Fitneszt is, amely során az egyesület tagjai egy, a futásnál sokkal összetettebb mozgásformát, funkcionális köredzéseket végezhetnek heti rendszerességgel.

Sportolj akadályok nélkül program: a Kékes meghódítása sílécen

„A Decathlonnál elhivatottak vagyunk, hogy támogassuk stratégiai partnerünk, a LÁSS Egyesület munkáját. Egy tavaly év végi felmérésünk eredményei alapján döntöttünk úgy, hogy az idei évet egy kétnapos síeléssel indítjuk, amin összesen 9 látássérült vett részt; közülük öten, akiknek már volt sítapasztalta, a Decathlon munkatársaival, négy újonc pedig külsős oktatóval élvezhette a lejtőket” – mondta a programról Herczeg Lilla, a Decathlon Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

„Mindenki nagyon élvezte a közös síelést, és ezen felbuzdulva egyéb közös programokat is tervezünk az idei évre a Decathlonnal: május 4-én például tandem kerékpárokkal tekerjük majd körbe a Velencei tavat” – mondta Forgács Szabolcs, a LÁSS Egyesület elnöke.

(A borítóképen a Decathlon egyik amszterdami boltja látható.)

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés