hirdetés
hirdetés
hirdetés

Márkaépítés verselve

Költészet és sport kéz a kézben

Eredményt hirdettek a Decathlon és a Magyar Íróválogatott által kiírt versenyen, amelyben a legkreatívabb szurkolói rigmusokat keresték.

Még október elején indította el a Decathlon a Magyar Íróválogatottal közösen azt a játékot, amelyen a legkreatívabb szurkolói rigmusokat keresték. A pályázat a sportszeráruház-lánc egy olyan kampányához kapcsolódott, amelyben az íróválogatott tagjai szerepeltek. A Decathlon kampányaiban rendszeresen bukkannak fel olyan sportolók, akiket a „Sportolj Ma!” amatőr sportközösségek tagjai közül választanak ki – így kerültek a kortárs írók is az őszi reklámfilmbe, plakátokra és internetes hirdetésekbe.

A közönségszavazás nyerteseit már korábban kihirdették a közösségi médiában, most pedig gazdára talált az az íróválogatott tagjai által dedikált focilabda is, amelyet az általuk legjobbnak tartott szurkolói rigmus alkotójának ajándékoztak.

 

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés