hirdetés
hirdetés
hirdetés

Márkaépítés verselve

Költészet és sport kéz a kézben

Eredményt hirdettek a Decathlon és a Magyar Íróválogatott által kiírt versenyen, amelyben a legkreatívabb szurkolói rigmusokat keresték.

Még október elején indította el a Decathlon a Magyar Íróválogatottal közösen azt a játékot, amelyen a legkreatívabb szurkolói rigmusokat keresték. A pályázat a sportszeráruház-lánc egy olyan kampányához kapcsolódott, amelyben az íróválogatott tagjai szerepeltek. A Decathlon kampányaiban rendszeresen bukkannak fel olyan sportolók, akiket a „Sportolj Ma!” amatőr sportközösségek tagjai közül választanak ki – így kerültek a kortárs írók is az őszi reklámfilmbe, plakátokra és internetes hirdetésekbe.

A közönségszavazás nyerteseit már korábban kihirdették a közösségi médiában, most pedig gazdára talált az az íróválogatott tagjai által dedikált focilabda is, amelyet az általuk legjobbnak tartott szurkolói rigmus alkotójának ajándékoztak.

 

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

hirdetés